در خبرها نيامده بود که: در مراسم بزرگداشت مولانا که چندي پيش به همت خانه ي تاريخ و ادبيات نيشابور در محل سالن تربيت برگزار شد به دستور مقامات آموزش و پرورش از نواختن ني در حضور حضار جلوگيري شد و ني نواز ناچار شد در پس پرده به اجراي نقش بپردازد و آوازخوان روي […]

در خبرها نيامده بود که:

در مراسم بزرگداشت مولانا که چندي پيش به همت خانه ي تاريخ و ادبيات نيشابور در محل سالن تربيت برگزار شد به دستور مقامات آموزش و پرورش از نواختن ني در حضور حضار جلوگيري شد و ني نواز ناچار شد در پس پرده به اجراي نقش بپردازد و آوازخوان روي پرده!

در خبرها نيامده بود که:

با نزديک شدن به انتخابات مجلس دهم و دغدغه ي راي آوري برخي کانديداها، سبب روي آوردن آن ها به استفاده ي ابزاري از هر مراسم معنوي يا برخي موقعيت هاي اداري شده است. در همين رابطه گفته مي شود مروي از چند ماه قبل رايزني هاي گسترده اي را براي اخذ تشويقي اداري از مقامات وزارت آموزش و پرورش براي برخي فرهنگيان و به ويژه افراد نزديک به خود؛ انجام داده است. از جمله هم زمان با سفر وزير آموزش و پرورش به نيشابور تعداد 200 مورد! تشويقي با امضاي وزير و کفاش معاون وي براي فرهنگيان شهرستان فيروزه و بخش ميان جلگه صادر شده است. البته گويا صدور تشويقي براي فرهنگيان شهرستان نيشابور وساير مناطق در دست اقدام است. البته از آن جا که صدور اين تشويقي ها عمدتا فارغ از تعاريف خاص اداري و صلاحيت هاي حرفه اي بوده است سبب بروز برخي اعتراضات و نارضايتي ها شده است و عده اي از اين اقدام آقاي نماينده عصباني شده اند.

در خبرها نيامده بود که:

با نزديک شدن به پايان سال 1394 و زمان برگزاري انتخابات مجلس دهم؛ فعاليت هاي انتخاباتي کانديداهاي شدت بيشتري يافته است و تقريبا ستادهاي غير رسمي شکل گرفته است. البته در اين ميان گاهي مردم هم به فيض مي رسند از جمله يکي از کانديداها در هفته ي گذشته براي جلب آراي مردم مبادرت به برپايي ضيافت  و سور و سات نموده است و مردم دو روستا را به اين ضيافت دعوت نموده است و براي آنان سخن بسيار رانده است. به نظر مي رسد به گمان برخي راي مردم قابل خريدن است.