جاعل گواهينامه هاي رانندگي  دستگير شد
جاعل گواهينامه هاي رانندگي  دستگير شد

  مرد 35 ساله اي که اقدام به جعل گواهينامه هاي رانندگي در شهر نيشابور کرده بود، توسط پليس شناسايي و دستگير شد. فرمانده انتظامي نيشابور در اين باره  گفت: با کسب خبري مبني بر فروش گواهينامه هاي رانندگي جعلي توسط فردي غيربومي، پليس با کنترل نامحسوس اين فرد و جمع آوري ادله و مستندات […]

 

مرد 35 ساله اي که اقدام به جعل گواهينامه هاي رانندگي در شهر نيشابور کرده بود، توسط پليس شناسايي و دستگير شد.

فرمانده انتظامي نيشابور در اين باره  گفت: با کسب خبري مبني بر فروش گواهينامه هاي رانندگي جعلي توسط فردي غيربومي، پليس با کنترل نامحسوس اين فرد و جمع آوري ادله و مستندات کافي در اين خصوص با هماهنگي مقام قضايي متهم را دستگير کرد.

سرهنگ آقابيگي تصريح کرد: متهم 35 ساله که فردي تحصيل کرده و اهل يکي از استان هاي جنوبي است در بازجويي هاي اوليه منکر هرگونه جرمي بود که در ادامه تحقيقات در مواجهه با مستندات کشف شده به دو فقره جعل گواهينامه رانندگي با همدستي يکي از دوستانش اعتراف کرد.

پليس از دستگيري استفاده کنندگان از گواهي نامه هاي جعلي، خبري منتشر نکرده اما سرهنگ «آقابيگي» با اشاره به ادامه تحقيقات براي دستگيري همدست متهم و ديگر جرائم احتمالي از شهروندان خواست فريب افرادي كه اقدام به جعل اسناد و مدارك هويتي مي كنند را نخورند. زيرا ريافت كنندگان اين گونه مدارك جعلي نيز تحت پيگرد قانوني قرار مي گيرند.