باری: این وضعیت خدمات  شایسته “کلاه سبزهای اسلام” و “حیدریون” زمان ” فتنه و اغتشاشات” نیست
باری: این وضعیت خدمات  شایسته “کلاه سبزهای اسلام” و “حیدریون” زمان ” فتنه و اغتشاشات” نیست
قدرداني شوراي تامين از حضور "خط شکنانه" مردم بار در جريان "اغتشاشات" اخير

🔹جلسه اخیر شورای اداری شهرستان نیشابور با هدف تمرکز بر مشکلات شهر بار در این شهر برگزار شد و البته حواشی دیگری از جمله اظهارات اخویان در خصوص تلاش نمایندگان شهر مجاور برای جذب اعتبارات و واکنش مسئول دفتر چنارانی و روایت فرماندار متفاوت از ماجرای وکیلی ۸ تا سخنان چنارانی پیرامون تایید مکاتبات درخواست خودرو را به همراه داشت.

🔹امام جمعه بار در این جلسه ضمن برشمردن نیازهای این شهر، از عدم پیگیری نتیجه بخش برای رفع مشکلات انتقاد کرد و گفت: مکرر جلسات شورای اداری را داشتیم، یا توقعات و مشکلات ما خیلی بالا بوده که انتظارات برآورده نشده است یا اقدام کافی صورت نگرفته است.

🔹الهی پور با اشاره به اینکه مدیران دستگاه های دولتی در بار مستقر نیستند، موضوع ارتقای شهر بار به بخش و خارج کردن آن از بن بست را مهم ترین نیاز این شهر دانست.

🔹در ادامه جلسه بخشدار مرکزی نیشابور با تأکید بر اهمیت تقویت و تامین زیرساخت ها، به پتانسیل کشاورزی و محصولات باغی و ظرفیت های گردشگری منطقه اشاره کرد و توضیحاتی در خصوص ضرورت و توجیهات ارتقای شهر بار در تقسیمات کشوری ارائه نمود.

🔹آتشی با اشاره به ۶۳ شهید بار و سابقه “حضور پرشور مردم بار” در مبارزات و صحنه های مختلف انقلاب اظهار داشت: این درک درست و خط شکنانه مردم بار را همچنان داریم و بخصوص در جریان “اغتشاشات” اخیر هم خیلی شاهد بودیم و در همین زمینه تقدیر و تشکری در جلسه شورای تامین از بزرگان بار صورت گرفت.

🔹وی افزود: آنچه در جلسه می شنویم همان حرفهای قبلی مدیران است و سخن تازه ای نیست و اگر نمی‌توانید کاری کنید لااقل هدایت و راهبری داشته باشید تا راهکار بیابیم.

🔹باری رئیس شورای شهر بار نیز تاکید کرد: وضعیت خدمات وامکانات ما، شایسته مردم شهر بار نیست و قابل مقایسه با شهرهای هم ردیف خود هم نمی باشد. شهری که در دوران انقلاب به عنوان کلاه سبزهای اسلام و در زمان فتنه و اغتشاشات به عنوان حیدریون شناخته می شود، انتظار است که خدمات مناسب تری دریافت کند.

🔹عضو شورای این شهر مسئله آب را اولویت مهم این شهر دانست و بیان کرد: ما از نمایندگان انتظار داریم در طول دوران نمایندگی حداقل یک پروژه از محل اعتبارات در اختیار نمایندگان یا از محل ماده ۲۳ و اعتبارات ملی را به بار اختصاص دهند.

⚠️کپی و نشر مطالب، تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

🔸مشروح این گزارش را در شماره ۵۲۴ خیام نامه از کیوسک های مطبوعات بخواهید.

  • نویسنده : احسان سليمانی
  • منبع خبر : خیام نامه