شكارچي غير مجاز خودش شکار شد
شكارچي غير مجاز خودش شکار شد

پليس شهرستان نيشابور شكارچي غيرمجاز گونه هاي کمياب محيط زيست را شناسايي و دستگير کرد. فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: با کسب خبري مبني بر شکار غيرمجاز پرندگان كمياب و نگهداري آن ها توسط مردي ميانسال، موضوع به صورت ويژه در دستور کار تيمي از پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت. سرهنگ آقابيگي ادامه داد: […]

پليس شهرستان نيشابور شكارچي غيرمجاز گونه هاي کمياب محيط زيست را شناسايي و دستگير کرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور گفت: با کسب خبري مبني بر شکار غيرمجاز پرندگان كمياب و نگهداري آن ها توسط مردي ميانسال، موضوع به صورت ويژه در دستور کار تيمي از پليس آگاهي اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ آقابيگي ادامه داد: کارآگاهان پليس آگاهي پس از يک سري تحقيقات ميداني محل اختفاي اين فرد را در محدوده شهرك قدس شهر نيشابور شناسايي و با اطمينان از صحت موضوع و هماهنگي مقام قضايي به همراه تيمي از اداره حفاظت از محيط زيست شهرستان  وارد عمل شدند.

آقابيگي خاطر نشان كرد: در بازرسي از مخفيگاه متهم يك بهله عقاب طلايي، مقداري گوشت قوچ، گوشت كبك و گوشت تيهو به همراه دو قبضه اسلحه شكاري و لوازم شكار كشف کردند.

وي خاطر نشان کرد: متهم 52 ساله پس از تشكيل پرونده براي سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي و اقلام کشف شده و عقاب طلايي به اداره محيط زيست شهرستان نيشابور تحويل  شد.