اهداي اعضاي بدن خانم 16 ساله نيشابوري جان 3 بيمار را نجات داد
اهداي اعضاي بدن خانم 16 ساله نيشابوري جان 3 بيمار را نجات داد

معاون درمان دانشکده علوم پزشکي نيشابور  از اهداي اعضاي خانم جواني که دچار مرگ مغزي شده بود به سه بيمار نيازمند اعضا خبر داد. دکتر جمشيدي در اين زمينه گفت: بدن مرحومه مريم همت آبادي16 ساله که از بيمارستان 22 بهمن نيشابور جهت اهداي اعضا معرفي شده بود، پس از تأييد مرگ مغزي و رضايت […]

معاون درمان دانشکده علوم پزشکي نيشابور  از اهداي اعضاي خانم جواني که دچار مرگ مغزي شده بود به سه بيمار نيازمند اعضا خبر داد.

دکتر جمشيدي در اين زمينه گفت: بدن مرحومه مريم همت آبادي16 ساله که از بيمارستان 22 بهمن نيشابور جهت اهداي اعضا معرفي شده بود، پس از تأييد مرگ مغزي و رضايت خانواده وي در بيمارستان منتصريه مشهد تحت عمل جراحي اهداي عضو قرار گرفت و کبد هر دو کليه اين بيمار به سه بيمار نيازمند که از نارسايي عضو رنج مي بردند، اهدا گرديد.

وي ضمن ابراز همدردي با اين خانواده بزرگوار از نيک انديشي ايشان در اهداي اعضاي عزيزشان به بيماران نيازمند سپاس گزاري و قدر داني کرد.

به گفته جمشيدي اين صد و چهارمين مورد از ابتداي شروع برنامه پيوند در استان و دهمين مورد مرگ مغزي است که در سال جاري جهت اهداي عضو از نيشابور اعزام شده است.