گلشن، قهرمان ليگ يک فوتبال نيشابور شد
گلشن، قهرمان ليگ يک فوتبال نيشابور شد

فصل فوتبالي نيشابور در استاديوم پير تختي روزهاي پاياني خود را پشت سر گذاشت تا چهره تيم هاي برتر فوتبال نيشابور در دسته هاي «برتر»، «يک» و «دو» و نيز تيم هاي سقوط کننده به دسته هاي پايين تر مشخص شود. اين در حالي است که چهره تيم قهرمان دسته اول، با فاصله امن امتيازي […]

24فصل فوتبالي نيشابور در استاديوم پير تختي روزهاي پاياني خود را پشت سر گذاشت تا چهره تيم هاي برتر فوتبال نيشابور در دسته هاي «برتر»، «يک» و «دو» و نيز تيم هاي سقوط کننده به دسته هاي پايين تر مشخص شود.

اين در حالي است که چهره تيم قهرمان دسته اول، با فاصله امن امتيازي که جوانان تيم «گلشن» با رقيبان خود پيدا کرده اند از دو هفته به پايان رقابت ها مشخص شده بود.

به گزارش خبرنگار «خيام نامه» تيم با اخلاق و کم حاشيه فوتبال گلشن توانست با شايستگي قهرماني مسابقات دسته اول فوتبال شهرستان نيشابور را از آن خود کند.

اين تيم دو هفته مانده به پايان مسابقات قهرماني خود را در حالي مسجل نمود که در پايان با 31 گل زده و تنها 8 گل خورده وکسب 27 امتياز جايگاه خود را در صدر جدول دست نيافتني کرده بود.

اين تيم در حالي بدون شکست قهرمان دسته اول فوتبال نيشابور شد که اختلاف امتيازش با تيم دوم جدول 6 امتياز بود.

تعداد تيم هاي شرکت کننده در اين رقابت ها که به صورت يک دوره اي برگزار مي گردد، 12 تيم است. به اين ترتيب، گلشني ها با برگزاري جشن قهرماني، خود را براي حضور در دسته برتر مسابقات در سال آينده آماده مي کنند.

در جدول مسابقات نايب قهرماني به تيم شهداي محسن آباد رسيد. اين تيم با 11 بازي و کسب 21 امتياز ديگر تيم صعود کننده به دسته برتر شناخته شد.

تيم شهداي محسن آباد در حالي به مقام نايب قهرماني رسيد که تنها يک امتياز بيش تر از تيم سوم، يعني تيم «ستارگان» کسب کرد.

پس از تيم ستارگان، شهرداري عشق آبادقرار گرفت که توانست 18 امتياز از اين بازي ها با خود به خانه ببرد.

گفتني است در اين دوره از بازي ها تيم هاي «خيام معموري» و «کيان» با قرار گرفتن در پايين ترين مکان جدول، در صورت حضور در مسابقات سال آينده، بايد در دسته دوم به رقابت بپردازند.