شناگر جوان نيشابوري در توکيو رکورد شکست
شناگر جوان نيشابوري در توکيو رکورد شکست

ملي‌پوشان شناگر جوان ايران در ششمين روز مسابقات قهرماني آسيا 2 رکورد کشور را جابه‌جا کردند، که در اين ميان، شناگر نيشابوري افتخار شکستن يکي از اين رکوردهاي کشور را به نام خود ثبت کرد. به گزارش خيام نامه و به نقل از روابط عمومي فدراسيون شنا ؛ ششمين روز از دهمين دوره مسابقات قهرماني […]

27ملي‌پوشان شناگر جوان ايران در ششمين روز مسابقات قهرماني آسيا 2 رکورد کشور را جابه‌جا کردند، که در اين ميان، شناگر نيشابوري افتخار شکستن يکي از اين رکوردهاي کشور را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش خيام نامه و به نقل از روابط عمومي فدراسيون شنا ؛ ششمين روز از دهمين دوره مسابقات قهرماني آسيا براي شناگران ملي‌پوش کشورمان با رکورد شکني همراه بود.

در اين روز چهار شناگر ملي پوش در ماده هاي 100متر آزاد و 50 متر کرال پشت به آب زدند.

در ميان اين شناگران سينا غلامپور شناگر جوان نيشابوري که پيش از اين توانسته بود رکورد 50 متر پروانه را بهبود بخشد بار ديگر توانست در 50 متر کرال پشت رکورد شکني کند. او با ثبت زمان 27:82 يازده صدم رکورد پيشين را جا‌به‌جا کرد و رکورد اين ماده در رده‌هاي سني کشور را بدست آورد.

در رقابت هاي قهرماني آسيا- توکيو،  روز 28 آبان غلامپور ملي پوش شناي جوان کشورمان در رقابت‌هاي قهرماني آسيا رکورد خودش را بهبود بخشيد.

سينا غلام‌پور يکي از 4 نماينده شناي ايران در مسابقات قهرماني آسيا توانست با ثبت زمان 25٫62 رکورد پيشين خود را در ماده 50 متر پروانه يک‌صدم ثانيه بهبود بخشد. وي در پايان رقابت مسافت 50 متر پروانه با حريفان آسيايي در رده پانزدهم قرار گرفت.

گفتني است سينا غلامپور، فرزند معاون فقيد فرماندار نيشابور که در حادثه انفجار قطار در سال 82 در حين خدمت به شهادت رسيد.