عضويت در کتابخانه هاي عمومي نيشابور رايگان مي شود
عضويت در کتابخانه هاي عمومي نيشابور رايگان مي شود

روز 24 آبان و همزمان با روز «کتاب، کتابخواني و کتابدار»، عضويت در تمامي کتابخانه هاي عمومي نيشابور رايگان  انجام مي شود. رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي شهرستان با اشاره به نزديک شدن به هفته کتاب گفت: نظر به در پيش بودن 24 آبان ماه «روز کتاب، کتابخواني و کتابدار» با تأييد دبيرکل نهاد کتابخانه […]

روز 24 آبان و همزمان با روز «کتاب، کتابخواني و کتابدار»، عضويت در تمامي کتابخانه هاي عمومي نيشابور رايگان  انجام مي شود.

رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي شهرستان با اشاره به نزديک شدن به هفته کتاب گفت: نظر به در پيش بودن 24 آبان ماه «روز کتاب، کتابخواني و کتابدار» با تأييد دبيرکل نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور، عضويت افراد در اين روز در کليه کتابخانه‌هاي عمومي کشور از جمله کليه کتابخانه هاي شهرستان نيشابور اعم از نهادي و روستايي به صورت رايگان و با پرداخت هزينه صدور کارت عضويت انجام مي شود و علاقمندان با حضور در کتابخانه ها و تکميل فرم ثبت نام مي توانند  در کتابخانه هاي عمومي رايگان عضو شوند.

محمد زماني ادامه داد: عضويت در کتابخانه ها ي عمومي کل کشور تحت سامانه اينترنتي مي باشد و علاقه مندان به عضويت در کتابخانه ها همچنين مي توانند با مراجعه به سايت samanpl.ir نسبت به تکميل فرم عضويت اقدام و با حضور در محل کتابخانه کارت عضويت دريافت کنند.

وي با بيان اين که اين سامانه قابليت عضويت سراسري اعضا را فراهم کرده است، ادامه داد: هر عضو مي تواند با عضويت در يک کتابخانه از خدمات کتابخانه ها در کل  کشور استفاده کند و همچنين با مراجعه به سايت مي تواند نسبت به جستجو در مخازن کتابخانه هاي کشور اقدام و کتاب مورد علاقه خود را رزرو و با مراجعه به کتابخانه آنرا امانت بگيرد.