تجليل از دو قهرمان جهان در خرو
تجليل از دو قهرمان جهان در خرو

مرشدلو- ‌با حضور مردم و مسئولان از يک قهرمان جهاني ووشو و يک نائب قهرماني جهاني کشتي نوجوانان در شهر خرو تجليل شد. حسين رحماني ووشو کار خروي در مسابقات ووشو که در کشور بلغارستان و با شرکت 51 کشوربرگزار شد توانست مدال طلا را براي کشورمان به ارمغان بياورد. وي در خصوص کسب اين […]

kharv-mosabeghat-vosho-ghahramani-jahanمرشدلو- ‌با حضور مردم و مسئولان از يک قهرمان جهاني ووشو و يک نائب قهرماني جهاني کشتي نوجوانان در شهر خرو تجليل شد.

حسين رحماني ووشو کار خروي در مسابقات ووشو که در کشور بلغارستان و با شرکت 51 کشوربرگزار شد توانست مدال طلا را براي کشورمان به ارمغان بياورد.

وي در خصوص کسب اين مقام گفت : 10 سال است که بصورت حرفه اي در ووشو فعاليت مي کنم که تاکنون علاوه بر کسب مقام هاي دومي و سومي آسيا در سالهاي قبل امسال موفق شدم مدال طلاي جهان را کسب نمايم.

305-14جواد رحماني، نوجوان خروي ديگر هم که توانست در رده سني پهلوانک ها در رشته کشتي فرنگي در کشور قزاقستان مقام نائب قهرماني را براي کشورمان به دست آورد، ديگر قهرماني بود که در شهر خرو مورد تقدير قرار گرفت.

در مراسم تجليل از اين قهرمانان که توسط شوراي اسلامي و شهرداري خرو برگزار شد، از 20 ورزشکار خروي که مقام هاي جهاني، کشوري و استاني را در رشته هاي ووشو، کشتي، دوچرخه سواري، دارت، جودو، کاراته، دو ميداني، پرورش اندام، پرتاب وزنه و … کسب نموده بودند، با اهداي سکه بهار آزادي، جوايز نقدي، تنديس و لوح تقدير تجليل شد.

همچنين بخشدار بخش زبرخان مبلغ 100 ميليون ريال و رئيس اداره ورزش و جوانان شهرستان نيشابور مبلغ 50 ميليون ريال براي  تجهيز فضا هاي ورزشي خرو کمک کردند.

گفتني است علي رغم دعوت از مدير کل ورزش و جوانان براي حضوردر اين مراسم،  متاسفانه هيچ مسئولي از اين اداره کل در اين مراسم شرکت نداشتند.