درخشش ورزشکاران نيشابوري در مسابقات بينالمللي کاراته
درخشش ورزشکاران نيشابوري در مسابقات بينالمللي کاراته

 حامد صادقي– ورزشکاران نيشابوري در نخستين دوره مسابقات بين‌المللي کاراته سبک شوتوکان jks مردان با عنوان «جام پليس و مردم» خوش درخشيدند. مسئول تيم اعزامي به اين مسابقات از باشگاه ورزشي حجاب نيشابور در گفتگو با خيام نامه افزود: اين مسابقات با حضور 800 نفر شرکت‌کننده از 20 استان و دو کشور خارجي به ميزباني […]

 636081538388565761حامد صادقي– ورزشکاران نيشابوري در نخستين دوره مسابقات بين‌المللي کاراته سبک شوتوکان jks مردان با عنوان «جام پليس و مردم» خوش درخشيدند.

مسئول تيم اعزامي به اين مسابقات از باشگاه ورزشي حجاب نيشابور در گفتگو با خيام نامه افزود: اين مسابقات با حضور 800 نفر شرکت‌کننده از 20 استان و دو کشور خارجي به ميزباني مشهد مقدس در باشگاه فرهنگي ورزشي ثامن‌الائمه(ع) وابسته به نيروي انتظامي برگزار شد.

امير قاسم‌آبادي گفت: در اين دوره از مسابقات ورزشکاران نيشابوري که در قالب تيم استان خراسان رضوي شرکت کرده بودند توانستند در رده کاتاي تيمي بزرگسالان و کاتاي انفرادي بزرگسالان و نونهالان خوش بدرخشند.

وي اظهار کرد: در اين دوره از مسابقات استان کرمان توانست مقام نخست را کسب کند و استان‌هاي خراسان رضوي، هرمزگان، گلستان و فارس به‌ترتيب مقام‌هاي دوم تا پنجم را کسب کردند.

دارنده دو مدال طلا مسابقات بين‌المللي ارمنستان سال 2006 عنوان کرد: ورزشکاران نيشابوري ابراهيم سوقندي، خودم(امير قاسم‌‌آبادي) و الياس محمدي در رده کاتاي تيمي بزرگسالان به مربي‌گري اميرمنصور غازي توانستيم مدال نقره مسابقات را کسب کنيم.

امير قاسم‌آبادي اظهار کرد: همچنين ابراهيم سوقندي در رده کاتاي انفرادي بزرگسالان به مربي‌گري اميرمنصور غازي مدال برنز را کسب کرد.

وي بيان کرد: ياسين محمدي در کاتاي انفرادي و کوميته انفرادي نونهالان در وزن منفي 25 کيلوگرم و سامان آزاده در کوميته انفرادي نوجوانان در وزن منفي 55 کيلوگرم  به مربي‌گري خودم( امير قاسم‌‌آبادي ) مدال برنز مسابقات را از آن خود کردند.

قاسم‌‌آبادي اضافه کرد: مقام‌آوران نيشابوري اين مسابقات از باشگاه حجاب واقع در بلوار غزالي، غزالي 2 در اين مسابقات شرکت کردند.