کوتاه از نیشابور
کوتاه از نیشابور

سرعت، راننده زن 27 ساله را به کام مرگ کشيد خرو، مرشدلو- سرهنگ آقابيگي فرمانده نيروي انتظامي نيشابور با بيان اين که يک دستگاه خودرو سمند که از طرف مشهد به سمت نيشابور در حرکت بود در محدوده شهر خرو دچار حادثه و واژگون شد، افزود:  متاسفانه در اين حادثه تنها سرنشين اين خودرو که […]

سرعت، راننده زن 27 ساله را به کام مرگ کشيد

خرو، مرشدلو- سرهنگ آقابيگي فرمانده نيروي انتظامي نيشابور با بيان اين که يک دستگاه خودرو سمند که از طرف مشهد به سمت نيشابور در حرکت بود در محدوده شهر خرو دچار حادثه و واژگون شد، افزود:  متاسفانه در اين حادثه تنها سرنشين اين خودرو که خانم 27 ساله اي بود به علت جراحات وارده در بيمارستان فوت کرد. علت اين حادثه از سوي کارشناس پليس راه نيشابور سرعت زياد و عدم توانايي کافي در کنترل خودرو اعلام گرديد.

تفاهم نامه دوساله تعامل پليس و شوراي شهرستان

در جلسه تعاملي شوراي شهرستان با فرمانده انتظامي نيشابور  يک تفاهم نامه همکاري با هدف افزايش همكاري و مشاركت در اجراي برنامه ها و طرح هاي مورد توافق طرفين با تأكيد بر برنامه هاي آموزشي، فرهنگي، پيشگيرانه، ارتقاء امنيت، سلامت اجتماعي، پيشگيري از آسيب هاي اجتماعي، كمك به فرهنگ خود كنترلي، توسعه و تعميق امنيت از طريق فعال سازي شوراي معتمدين پليس در روستاها با كمك شوراها در 4 ماده و 25 بند و يک تبصره براي مدت دو سال امضاء و منعقد شد.

باغرود ميزبان 2000 دانش آموز کشور

سيدباقر ميرعلمدار- نشاط پور، مدير اردوگاه بين المللي شهيد رجايي (باغرود) نيشابور اعلام کرد: سي و چهارمين دوره مسابقات فرهنگي و هنري دانش آموزان کشور با حضور دو هزار دانش آموز در دو بخش پسران و دختران به ميزباني اردوگاه بين المللي شهيد رجايي باغرود نيشابور برگزار شد.  اين دانش آموزان به مدت چهار روز در  رشته هنرهاي نمايشي، هنرهاي آوايي، هنرهاي دستي و تجسمي، آفرينشهاي ادبي، رسانه و فضاي مجازي با يکديگر رقابت کردند. مسابقات مذکوردر بخش پسران 20 تا 24 مرداد 95 و در بخش دختران از 25 تا 29 مرداد 95 در اردوگاه بين المللي شهيد رجايي باغرود نيشابور برگزار شد.

برزنون با عطار صاحب کتابخانه  مي شود

اداره کتابخانه هاي عمومي – زماني رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي نيشابور با اعلام اين که کتابخانه عطار نيشابوري روستاي برزنون در هفته دولت افتتاح رسمي خواهد شد، گفت:اين کتابخانه جنب مسجد جامع روستاي برزنون واقع شده است و توسط خيرين روستا و به همت دهياري و هيات امناي مسجد جامع اين روستا با زيربناي حدود 150 متر مربع آماده و به صورت حق انتفاع به نهاد کتابخانه هاي عمومي کشور واگذار شده است. کتابخانه هاي روستاي باغشن، اسحاق آباد، شهر خرو، شهر چکنه، شهر درود و کتابخانه مشارکتي شهداي روستاي بوژمهران از جمله کتابخانه هاي عمومي نيشابور است که در روستاها و بخش هاي شهرستان مشغول به فعاليت هستند

استقرار سه پزشک متخصص در فيروزه

وب دا- عظيمي‌نژاد، رئيس دانشکده علوم پزشکي نيشابور در جلسه تقدير از خبرنگاران حوزه سلامت گفت: سه نفر پزشک متخصص داخلي، کودکان و زنان در فيروزه مستقر مي‌شوند.

شاداب سازي کتابخانه ها در زبرخان

اداره کتابخانه هاي عمومي- زماني رئيس اداره کتابخانه هاي عمومي نيشابور اعلام کرد در جلسه انجمن کتابخانه هاي عمومي بخش  زبرخان در بخشداري اين بخش مصوب شد فضاي ورودي محوطه کتابخانه ها شاداب سازي شود. همچنين از طرف شهرداري نيروي خدماتي جهت نظافت کتابخانه ها تامين خواهد شد.

برتر دانشکده علوم پزشکي نيشابور در منطقه 9

وب دا- عظيمي نژاد، رئيس دانشکده علوم پزشکي نيشابور از دريافت رتبه برتر توسط معاونت توسعه مديريت و منابع دانشکده در بين دانشگاههاي علوم پزشکي منطقه 9 آمايش آموزش عالي سلامت خبر داد و گفت : با توجه به رتبه بندي  نظام مديريت عملکرد در حوزه توسعه مديريت و منابع وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکي در سال 1394 معاونت توسعه مديريت و منابع اين دانشکده ، موفق به دريافت رتبه برتر در مديريت عملکرد در بين دانشگاههاي علوم پزشکي منطقه 9 آمايش آموزش عالي سلامت شده است.

پدافند غيرعامل در همه حوزه ها

روابط عمومي فرمانداري فيروزه- صالحي فرماندار شهرستان فيروزه، با تاکيد بر لزوم تبيين مديريت راهبردي پدافند غيرعامل به معناي واقعي و مبتني بر پيشگيري و اجرايي شدن آن در کشور گفت: شناسايي و احصاء تهديدات احتمالي توسط مديران دستگاه هاي اداري و اجرايي ضروري است چرا که دشمن در اين شرايط حساس کشور به دنبال ضربه زدن به اهداف نظام و ايجاد ناامني در کشور است.