صعود تيم 8 نفره تيم کوهنوردي دليران تنگه  به قله دنا
صعود تيم 8 نفره تيم کوهنوردي دليران تنگه  به قله دنا

سرپرست گروه کوهنوردي  دليران تنگه نيشابور  از صعود تيم 8 نفره اين گروه به سلسله  ارتفاعات  قله دنا خبر داد و گفت: اين صعود به مناسبت چهلمين روز شهادت سيد شهداي مدافع حرم نيشابور سردار حاج سيد علي منصوري و به ياد سردار شهيد حاج محسن قاجاريان وديگر شهداي مدافع حرم نيشابور انجام شده است. […]

سرپرست گروه کوهنوردي  دليران تنگه نيشابور  از صعود تيم 8 نفره اين گروه به سلسله  ارتفاعات  قله دنا خبر داد و گفت: اين صعود به مناسبت چهلمين روز شهادت سيد شهداي مدافع حرم نيشابور سردار حاج سيد علي منصوري و به ياد سردار شهيد حاج محسن قاجاريان وديگر شهداي مدافع حرم نيشابور انجام شده است.

سيد امير سجادي در گفتگو با خبرنگار ما اظهار داشت : براساس برنامه‌ريزي‌هاي انجام شده و صعودهاي مناسبتي گروه کوهنوردي  دليران تنگه ، اين گروه با يک تيم 8 نفره به مناسبت چهلمين روز شهادت سيد شهداي مدافع حرم نيشابور سردار حاج سيد علي منصوري به ارتفاعات قله 4360 متري حوض دال از سلسله ارتفاعات دنا را صعود کردند.

وي افزود : اين تيم  در تاريخ  15 تيرماه  طي مراسم ويژه اي از محل منزل شهيد منصوري با حضور خانواده اين شهيد به سمت قله  دنا  حرکت خود را  آغاز کردند.

سجادي ادامه داد: پس از برنامه ريزي در تاريخ 17 تيرماه گرروه کوهنوردي دليران تنگه از گردنه بيژن و محور سي چانه حرکت خود را آغاز و پس از طي 5 ساعت کوهنوردي خود را به پناهگاه ارتفاعات حوضي دال رساندند . و پس از استقرار در پناهگاه با برگزاري نماز جماعت ياد و خاطره اين عزيزان را گرامي داشتند.

سجادي در پايان خاطر نشان کرد : اعضا گروه صبح جمعه پناهگاه را به قصد صعود قله 4360متري دال از سلسله ارتفاعات دنا ترک و ساعت 8 نيم اين قلعه را صعود و پرچم ياد بود شهداء مدافع حرم نيشابور را برفراز اين قله برافراشتند و در حالي که با تند با هواي سرد همراه بود بر روي برفهاي که از بلند قله بود نشسته و زيارت عاشورا به مناسبت چهلمين روز سردار شهيد منصوري و سردار قاجاريان و ديگر شهداء مدافع حرم قرائت کردند.