فرمانده سپاه استان:  مردم اگر فقط رفاه مي‌خواستند، انقلاب نمي‌کردند
فرمانده سپاه استان:  مردم اگر فقط رفاه مي‌خواستند، انقلاب نمي‌کردند

  فرمانده سپاه امام رضا(ع) در صبحگاه مشترک رزمايش گردان‌هاي الي بيت‌المقدس و کوثر بسيج نيشابور در اردوگاه کشوري شهيد رجايي گفت: نگراني ما اين است که کساني مي‌خواهند نگاه غيرانقلابي را با گفتمان لوکس در جامعه گسترش و مردم ما را تحت تأثير قرار دهند، بايد در برابر اين گروه ايستاد. سردار نظري در […]

 

4_215فرمانده سپاه امام رضا(ع) در صبحگاه مشترک رزمايش گردان‌هاي الي بيت‌المقدس و کوثر بسيج نيشابور در اردوگاه کشوري شهيد رجايي گفت: نگراني ما اين است که کساني مي‌خواهند نگاه غيرانقلابي را با گفتمان لوکس در جامعه گسترش و مردم ما را تحت تأثير قرار دهند، بايد در برابر اين گروه ايستاد.

سردار نظري در اجتماع بسيجيان که با حضور فرمانده بسيج شهرستان و اعضاي شوراي تأمين نيشابور برگزار شد، اظهار کرد: هشت سال به اين کشور با تمام قوا حمله کردند و جواب دندان‌شکني دريافت کردند و اين آمادگي شما که تا اين لحظه حفظ‌ شده است باعث مي‌شود که دشمن جرأت فکر کردن براي حمله به اين آب‌وخاک را نداشته باشد.

وي با تأکيد بر وظيفه‌شناس بودن در فعاليت‌ها، تصريح کرد: شهيد قاجاريان بعد از عمري تلاش و مجاهدت از پاي ننشست و در نقطه‌اي که احساس کرد وظيفه‌اي بر گردن دارد حاضر شد و نقش اساسي خود را نشان داد.

وي گفت: مبادا همان‌طور که رهبر معظم انقلاب بارها تأکيد کرده‌اند تفکر انقلابي ما دستخوش بازي برخي بازيگران داخلي قرار بگيرد.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) استان خراسان رضوي تأکيد کرد: درعين‌حالي که مسئولين بايد به مسائل زندگي مردم رسيدگي کنند بايد به زندگي عزتمندانه، مستقل و حفظ شأن مردم در مقابل دشمنان نيز بيانديشند و نگذارند مردم ذليل شوند.

اين مقام مسئول خاطرنشان کرد: مردم اگر رفاه بدون عزت را مي‌خواستند که ديگر انقلاب نمي‌کردند و مسئولين بايد تلاش‌هاي دنياي خود را با نگاه آخرت محوري و کسب عزت براي کشور داشته باشند.

يعقوبعلي نظري افزود: اگر در برابر ظلم نايستيم اين ظلم دامان خودمان را خواهد گرفت. حضور نيروهاي مدافع حرم در سوريه به خاطر ايستادگي در برابر آمريکا و دست‌نشانده‌هاي آنها در منطقه است.

اين فرمانده سپاه خاطرنشان کرد: نگراني ما اين است که کساني مي‌خواهند نگاه غيرانقلابي را با گفتمان لوکس در جامعه گسترش و مردم ما را تحت تأثير قرار دهند و بايد در برابر اين گروه ايستاد.

گفتني است دو هزار و 500 ‌بسيجي در قالب 9 گردان بيت‌المقدس، يک گردان کوثر و چهار گردان امنيتي در اين رزمايش دو روزه شرکت کرده‌اند. به گفته سيد علي‌اکبر حسيني، فرمانده بسيج نيشابور فقط دو درصد از بسيجيان نيشابوري براي حضور در اين رزمايش دعوت‌شده‌اند.