انهدام باند توزيع شيشه در نيشابور
انهدام باند توزيع شيشه در نيشابور

با تلاش پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نيشابور يک باند توزيع مواد مخدر شيشه شناسايي و متلاشي شد. فرمانده انتظامي نيشابور با اعلام اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت باندي سه سوداگر مرگ در امر تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي در سطح شهر، اين موضوع در دستور کار تيمي […]

77828225963056410011با تلاش پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان نيشابور يک باند توزيع مواد مخدر شيشه شناسايي و متلاشي شد.

فرمانده انتظامي نيشابور با اعلام اين خبر گفت: در پي کسب خبري مبني بر فعاليت باندي سه سوداگر مرگ در امر تهيه و توزيع مواد مخدر صنعتي در سطح شهر، اين موضوع در دستور کار تيمي از ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.

سرهنگ حسيني افزود: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر پس از شناسايي اين افراد که با استفاده از يک دستگاه خودرو زانتيا اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر مي کردند آنها را به صورت نامحسوس تحت نظر گرفتند.

وي تصريح کرد:  سرانجام روز گذشته با ورود اين افراد به منزلي خالي از سکنه در يکي از روستاهاي ييلاقي حاشيه شهر نيشابور، ماموران وارد عمل شده و ضمن دستگيري آن ها در بازرسي از منزل مقدار 123 گرم مواد مخدر صنعتي از نوع شيشه کشف کردند.

حسيني تصريح کرد: در همين راستا پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان طي دو عمليات ديگر ضمن دستگيري سه سوداگر مرگ مقدار 980 گرم شيشه و 126 گرم شيشه و هروئين کشف کردند.

وي خاطر نشان کرد: متهمان پس از بازجويي هاي به عمل آمده با تشکيل پرونده راهي دادسرا شدند.