در خبرها نیامده بود که:
در خبرها نیامده بود که:

رفتارهای خلاف قانون کاندیداهای انتخابات اسفند 1394 مجلس در نیشابور ادامه دارد.  در همین رابطه ستاد غیر رسمی حسینی در خیابان رازی اکثر شب ها علاوه بر میزبانی از گروه های هدف؛ شبیه به رستوران شده است. علی مروی نیز در شهرک امام رضا و چند جای دیگر با پهن کردن سفره مشغول رای ربایی […]

رفتارهای خلاف قانون کاندیداهای انتخابات اسفند 1394 مجلس در نیشابور ادامه دارد.  در همین رابطه ستاد غیر رسمی حسینی در خیابان رازی اکثر شب ها علاوه بر میزبانی از گروه های هدف؛ شبیه به رستوران شده است. علی مروی نیز در شهرک امام رضا و چند جای دیگر با پهن کردن سفره مشغول رای ربایی شده است. کرمانی نیز پرتوان تر از گذشته به دل ربایی با چلو گوشت در نقاط مختلف شهر و روستا مشغول است از جمله چهارشنبه شب گذشته در گنبد سبز مردم را به صرف شام مفتخر نمود. سبحانی نیا نیز که برخی طرفدارانش از وضع اقتصادی مطلوبی برخوردارند در نقاط نیشابور از جمله مسجد نینوا سفره ی نذری برای گشایش بخت انتخاباتی او انداخته اند. برگزاری کلاس های هنری و تقویتی ومراجعه به محل کسب افراد در شهرک های شمالی و حاشیه ی شهر توسط ستاد کرمانی، اهدای لباس ورزشی توسط ستاد مروی، توزیع کارت ویزیت توسط ستاد سوقندی از جمله ی سایرموارد است که تخلف به نظر می رسد. البته امیدواریم که ناظران، در مورد این تخلفات و «رای خریدن»ها را همان گونه که در تشخیص ملتزم بودن یا نبودن برخی افراد! جدیت بسیار نشان دادند؛ مورد مداقه قرار دهند تا هیچ گونه شائبه ای  به وجود نیاید.

در خبرها نیامده بود که:

جلسه ی ستاد غیر رسمی! جوانان سبحانی نیا؛ پنج شنبه شب گذشته به دنبال تلاش یکی از افراد حاضر برای تهیه ی عکس از پذیرایی شدن میهمانان؛ برای لحظاتی به تنش کشیده شد. درخواست مسئولین ستاد غیر رسمی جناب نماینده برای نگرفتن عکس و نیز پاک شدن عکس های تهیه شده دلیل این تنش بوده است.

در خبرها نیامده بود که:

گفته می شود ستاد مرکزی واقع در خیابان امام و ستاد جوانان مستقر در فردوسی شمالی یکی از کاندیداهای مشهور؛ دارای بدهی های سنگینی به شهرداری می باشند. ضمنا ملک تجاری- مسکونی واقع در بلوار فضل یکی دیگر از طرفداران این کاندیدا؛ که در هفته ی گذشته برای ایشان سفره به پا نموده و احتمالا ستاد ایشان نیز خواهد بود؛ دارای حکم تخریب از شهرداری است. شنیدن این اخبار ناخودآگاه انسان را نسبت به وجود برخی بده بستان ها و رفتارهای غلط بدبین می کند خصوصا اگر این که با خبر باشی شهردار محترم هم در یکی از همین املاک خانه دارد. امیدواریم که چنین نباشد.

در خبرها نیامده بود که:

در حالی که چند روز تا شروع تبلیغات انتخابات مجلس باقی مانده است ستادهای غیر رسمی کاندیداها فعال شده است. از جمله ستاد مروی و سبحانی نیا در خیابان دارایی با نصب بنرهایی که گویا شعار انتخاباتی آنان است؛ به شکل علنی فعال است که جای سوال بسیار دارد.

در خبرها نیامده بود که:

پس از انتصاب غیر قانونی زمانی به عنوان سرپرست سازمان عمران شهرداری؛ شهردار نیشابور با صدور حکمی بدون تصویب شورا! «کراری» یکی از نزدیکان عضو مستعفی شورا و عامل اصلی متوقف شدن و تاخیر در بهره برداری از پل امام رضا را به عنوان مشاور امور«عمرانی» خود منصوب نمود. برخی منابع از احتمال معرفی وی به عنوان رییس سازمان عمران خبر می دهند. گفتنی است انتخاب مشاور باید با تصویب شورا باشد. از طرف دیگر شهردار در روزهای گذشته دستور پرداخت بیست و یک میلیون تومان(!) به یکی از مشاوران خود را بابت 960 ساعت مشاوره! را نیز صادر نموده است. در مجموع باید به شورا خسته نباشید گفت!

در خبرها نیامده بود که:

در حالی که ص. ه. (عضو شورا) قائم مقام ستاد سبحانی نیا و برادر وی عضو اصلی ستاد مروی است. دفتر یک نشریه به سردبیری این عضو شورای شهر به عنوان ستاد، به مروی واگذار شده است. گفته می شود اجاره ی این مکان تا انتخابات آن قدر وسوسه انگیز بوده است که جناب سردبیر به خاطر آن مکان هفته نامه را واگذار نموده است.

در خبرها نیامده بود که:

رییس و برخی از اعضای شورا به همراه شهردار نیشابور به سازمان بازرسی استان احضار شدند. علت این احضار تخلفات و تصمیمات غیر قانونی شهردار بوده است. گفته می شود به خدمت گرفتن غیر قانونی برخی افراد توسط شهردار و حقوق غیر قانونی 8 میلیونی ایشان از جمله ی این تخلفات بوده است، که ظاهرا توافقی برای کاهش حقوق و اخراج افراد مورد نظر صورت گرفته است.