در خبرها نيامده بود که:
در خبرها نيامده بود که:

در خبرها نيامده بود که:رفتارهاي غير قانوني برخي کانديداها در توزيع پول،پهن کردن سفره و…؛ و از طرف ديگر رسانه اي شدن آن؛ سبب حساسيت نهادهاي سياسي و نظارتي شده و بر اساس شنيده ها گزارش هاي متعددي از وقوع اين تخلفات به استان ارايه شده است که مي تواند در تاييد يا رد کانديداهاي […]

در خبرها نيامده بود که:رفتارهاي غير قانوني برخي کانديداها در توزيع پول،پهن کردن سفره و…؛ و از طرف ديگر رسانه اي شدن آن؛ سبب حساسيت نهادهاي سياسي و نظارتي شده و بر اساس شنيده ها گزارش هاي متعددي از وقوع اين تخلفات به استان ارايه شده است که مي تواند در تاييد يا رد کانديداهاي متخلف موثر باشد.

 در خبرها نيامده بود که:با نزديک شدن به موعد برگزاري انتخابات، فعاليت هاي تبليغاتي و چهره به چهره ي کانديداها رشد فزاينده اي يافته و برخي کانديداها براي عقب نماندن از قافله، علاوه بر بر پا کردن اسباب سور و سات؛ با مراجعه به برخي افراد با نفوذ در حاشيه ي شهر و روستاها؛ وعده ي  پرداخت پول در قبال «راي»! داده اند. به نظر مي رسد انتخابات اسفند همان گونه که وزير کشور چند ماه پيش هشدار داده بود در حال تبديل شدن به ميداني براي خرج کردن «پول»هايي با منشا نا مشخص! با هدف «خريد راي» است که علاوه بر غير اخلاقي بودن؛ بر خلاف قانون نيز هست.

 1در خبرها نيامده بود که:حسين انصاري راد در نامه اي محترمانه خطاب به مقام معظم رهبري، ضمن اشاره به حوادث و وقايع ساليان اخير؛ پيشنهاد حل و فصل برخي اختلافات و سوء تفاهمات بوجود آمده در فضاي سياسي کشور را داده است.

 

 

در خبرها نيامده بود که:در هفته ي گذشته يکي از خبرگزاري ها که از بودجه ي عمومي ارتزاق مي کند؛ مبادرت به «نظرسازي» به نفع کانديداهاي محافظه کار در شهرستان فيروزه نمود. گفته مي شود برخي افراد از طرف اين خبرگزاري با مراجعه به شهروندان و ارايه ي ليستي از کانديداهاي عمدتا محافظه کار و راست؛ خواهان اعلام نظر شهروندان شده اند. واکنش منفيبسياري از شهروندان به اين شيوه ي نظر سنجي، جالب توجه بوده است.

در خبرها نيامده بود که:شهردار نيشابور با ارسال نامه به برخي اعضاي شورا؛ ضمن اشاره به  مشکلات، فرصت ها و تهديدهاي پيش روي نيشابور خواهان حمايت بيشتر شورا از شهردار شده است. گفته مي شود شهردار در اين نامه به بعضي اشتباهات خود نيز اشاره نموده است.

 در خبرها نيامده بود که:حدود شصت تن از کارگران شرکت خيام فولاد به سبب عدم دريافت حقوق و اخراج به دليل تعديل نيرو مقابل اداره ي کار نيشابور تجمع کردند و خواستار رسيدگي به وضعيت اشتغال و دريافت مطالبات شان شدند.