در خبرها نيامده بودکه:
در خبرها نيامده بودکه:

در خبرها نيامده بودکه: سومين حکم بتويي توسط شهردار صادر شد. در حالي که  پنج ماه بيشتر از انتخاب حسيني به سمت شهردار نيشابور نمي گذرد؛ بتويي براي سومين بار از وي حکم دريافت کرد. بر اساس اين حکم 9 بندي بتويي از وظايف و اختيارات گوناگوني برخوردار مي شود که البته برخي از اين […]

logo-baseدر خبرها نيامده بودکه: سومين حکم بتويي توسط شهردار صادر شد. در حالي که  پنج ماه بيشتر از انتخاب حسيني به سمت شهردار نيشابور نمي گذرد؛ بتويي براي سومين بار از وي حکم دريافت کرد. بر اساس اين حکم 9 بندي بتويي از وظايف و اختيارات گوناگوني برخوردار مي شود که البته برخي از اين وظايف و اختيارات در احکام قبلي نيز آمده است. اين سوال باقي مي ماند که هدف جناب شهردار از صدور اين احکام بدست آوردن دل کدام صاحبدل قدرتمند! است. يافتن پاسخ اين سوال با توجه به نزديکي برادر وي به يک نماينده مجلس، چندان سخت به نظر نمي رسد.

 

در خبرها نيامده بود که: در حالي که شهردار ناچار شده يکي از مسئولان دفتر خود را به دليل استفاده از کلمات ناشايست در برخورد با يک ارباب رجوع برکنار نمايد؛ جايگاه بالاتري! را در سازمان فرهنگي هنري به وي بخشيده است. البته اين انتصاب را مي توان در چهارچوب تحولات انتخاباتي نيز تحليل نمود. گفتني است اين فرد «ارتقاء مقام يافته» از جمله کساني است که شهردار به صورت غير قانوني و در چهارچوب روابط قومي قبيله اي به استخدام در آورده است.

در خبرها نيامده بود که: خيام نامه همچنان تحريم است. شهردار نيشابور که به دنبال افشاگري هاي خيام نامه ورود آن به شهرداري و سفارش آگهي به اين نشريه را ممنوع کرده است. بر خلاف روال معمول خود؛ همچنان بر عهد خود براي تحريم خيام نامه! باقي مانده است .

 در خبرها نيامده بود که: اين اظهار نظر رييس دانشکده ي علوم پزشکي در فضاي مجازي که«اگر 10درصد مشکل آنفولانزاي کرمان در نيشابور پيش مي آمد، فاجعه بار بود» واکنش و تاسف گسترده ي کاربران فضاي مجازي را به دنبال داشته است.

 در خبرها نيامده بود که: شوراي پيشگيري از جرايم انتخاباتي با حضور اعضاي شوراي تامين در نيشابور تشکيل شده است و به دو تن از کانديداها، تذکر جدي داده است. اين شورا جلسه اي را نيز با حضور مديران مطبوعات برگزار و با آنان به تبادل نظر در اين خصوص پرداخته است. مدير مسئول خيام نامه در اين جلسه با اشاره به صرف پول هاي کلان براي تبليغات؛ خبر از اختصاص بودجه ي چندين ميلياردي از طرف برخي کانديداها داده و خواستار توجه جدي مسئولان امنيتي براي جلوگيري از تاثير «پول» بر نتيجه ي انتخابات شده است.