در خبرها نیامده بود:
در خبرها نیامده بود:

در خبرها نيامده بود که: تبليغات زودرس انتخاباتي کانديداها ي مجلس دهم در نيشابور اوج گرفته است. در همين خصوص يکي از کانديداها تقريبا به صورت مستمر و با صرف هزينه هاي گزاف! هر شب در يکي از روستاها با پهن کردن سفره ي«طعام»؛ با شعار «با پول راي مي خرم» سعي در جلب آراي […]

در خبرها نيامده بود که:

تبليغات زودرس انتخاباتي کانديداها ي مجلس دهم در نيشابور اوج گرفته است. در همين خصوص يکي از کانديداها تقريبا به صورت مستمر و با صرف هزينه هاي گزاف! هر شب در يکي از روستاها با پهن کردن سفره ي«طعام»؛ با شعار «با پول راي مي خرم» سعي در جلب آراي شهروندان دارد. اين کانديدا که در جمع ميهمانان از جانب اطرافيانش «دکتر»! خطاب مي شود وعده هاي گوناگوني که عمدتا خارج از وظايف نمايندگي است به مردم مي دهد.  گفته مي شود از آنجا که اين کانديدا در تجربه هاي قبلي خود با بريز و بپاش موفق شده در سطح محدودي آراي شهروندان را به دست آورد! به دنبال تکرار همان تجربه ي پيشين است.

در خبرها نيامده بود که:

برخي روساي اتحاديه هاي صنفي شهرستان چهارشنبه شب گذشته ميهمان علي مروي بودند. مروي که در تبليغات انتخاباتي دور قبل وعده ي تشکيل «کارگروه اصناف» براي پي گيري مطالبات اصناف داده بود که گويا عملي نشدن آن انتقادات زيادي  به دنبال داشته و سايه ي آن بر سر اين جلسه سنگيني نموده است .

logo-baseدر خبرها نيامده بود که:

گويا شهردار نيشابور بدون اخذ مجوز شورا! قصد ادغام سازمان هاي اتوبوسراني، تاکسيراني و پايانه ها را دارد. در همين رابطه وي با صدور حکمي «حبيب ا… بتويي» را به عنوان«مسئول هر سه نهاد»!! منصوب نموده است.اين دومين حکم شهردار براي بتويي در ماه هاي اخير است.

 در خبرها نيامده بود که:

پس از انتصاب پر معناي فقيه به عنوان سرپرست سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري در آستانه ي انتخابات؛ جناب شهرداربا ارسال نامه اي درخواست «انتقال مديرمسئولي» نشريه ي شادياخ از مهدي کوثري به سرپرست سازمان فرهنگي ورزشي را مطرح نموده است. گفتني است تغيير مدير مسئول نشريات  ضوابط و پروسه ي خاص خود را دارد که بسيار زمان بر است.