جوان نيشابوري عضو تيم ملي فوتبال اميد:  راه يابي به المپيک در دسترس است
جوان نيشابوري عضو تيم ملي فوتبال اميد:  راه يابي به المپيک در دسترس است

   جوان ملي پوش نيشابوري عضو تيم فوتبال سپاهان اصفهان، که بار ديگر توسط سرمربي تيم ملي اميد براي رقابت هاي مقدماتي المپيک به اردو دعوت شده و حالا با بازي ها و گل هايي که به ثمر رسانده جايگاه ش را در ميان  بازيکنان ثابت تيم المپيک بيش از پيش تثبيت شده مي بيند، […]

Goal_line_teknology_World_cup_2014   جوان ملي پوش نيشابوري عضو تيم فوتبال سپاهان اصفهان، که بار ديگر توسط سرمربي تيم ملي اميد براي رقابت هاي مقدماتي المپيک به اردو دعوت شده و حالا با بازي ها و گل هايي که به ثمر رسانده جايگاه ش را در ميان  بازيکنان ثابت تيم المپيک بيش از پيش تثبيت شده مي بيند، پله هاي آرزوهايش را يک به يک و با اطمينان طي مي کند.

حسين فاضلي، در گفت و گويي اختصاصي با خيام نامه مي گويد: يک سال است که در تيم اميد بازي مي کنم و تمام توان مان را براي رفتن به المپيک خواهيم گذاشت و شکر خدا وضعيت تيم  خوب است و بهتر هم خواهد شد. به نظر مي رسد در بازي هاي انتخابي المپيک که دي ماه در قطر برگزار مي شود، بتوانيم سهميه المپيک را کسب کنيم. رفتن به المپيک را هدف گرفته ايم و با تمام توان در اين راه خواهيم کوشيد.

جوان 22 ساله همشهري، که در سايت باشگاه سپاهان اصفهان در مورد او نوشته شده است: متولد 1372 در نيشابور، در باره وضعيت اين روزهاي تيم سپاهان در ليگ برتر مي گويد: وضعيت تيم خوب است و همه اميدوار به کسب ششمين قهرماني و دفاع از عنوان قهرماني سال قبل هستند. اميدوارم بتوانيم.  من همه تلاش م را براي تيم خواهم کرد.

او که از نسل بازيکنان پرورش يافته در باشگاه هاي آريا و ابومسلم نيشابور است و حالا با راه يابي به تيم ملي اميد و نيز توپ زدن در يکي از مطرح ترين تيم هاي ليگ برتر ايران، نخستين گام در راه پيوستن به تيم ملي بزرگسالان را با قاطعيت برداشته، هنوز قدردان زحمات همه کساني است که در نيشابور براي او زحمت کشيده اند. او در گفت و گو با خبرنگار خيام نامه، از پدر و مادرش به عنوان کساني که حمايت بي دريغ شان راه موفقيت را براي او هموار نموده اند ياد مي کند.

حسين فاضلي، که سابقه بازي در تيم فجر سپاسي را هم در کارنامه دارد، اگر با همين تمرکز بر هدفي که دارد، پيش برود، دير يا زود پروفايل او در سايت باشگاه هاي اروپايي و ليگ هاي معتبر بين المللي درج خواهد شد. آرزويي که براي او با 9 بازي ملي و سه گل زده در 22 سالگي، دور از دسترس به نظر نمي رسد.