در خبرها نيامده بود که:
در خبرها نيامده بود که:

در خبرها نيامده بود که: با دستور کتبي جناب شهردار هزينه ي 500 ميليون ريالي آسفالت دو مدرسه ي غير انتفاعي متعلق به يکي از نهادها؛ تا کنون اخذ نشده است. با توجه به بحران مالي شهرداري و تاخيرهاي جدي در پرداخت حقوق کارگران که صداي اعتراض آنها را درآورده؛ معلوم نيست اين حاتم بخشي […]

cddsf-593x330در خبرها نيامده بود که:

با دستور کتبي جناب شهردار هزينه ي 500 ميليون ريالي آسفالت دو مدرسه ي غير انتفاعي متعلق به يکي از نهادها؛ تا کنون اخذ نشده است. با توجه به بحران مالي شهرداري و تاخيرهاي جدي در پرداخت حقوق کارگران که صداي اعتراض آنها را درآورده؛ معلوم نيست اين حاتم بخشي هاي جناب شهردار تا کي بايد ادامه داشته باشد. قبلا نيز ايشان هزينه ي 580 ميليون توماني آسفالت شکني يکي از نهادها را بخشيده بود که فعلا آن مورد هم ظاهرا بلا تکليف است.

در خبرها نيامده بود که:

 فعاليت هاي تبليغاتي کانديداهاي احتمالي مجلس شوراي اسلامي در هفته هاي اخير به شکل هاي مختلف در نيشابور تشديد شده است. گفته مي شود برخي از هم اکنون با اجاره ي مکان و ستادهاي انتخاباتي خود با صرف هزينه هاي هنگفت در صدد کسب راي و اعتماد شهروندان هستند. حضور در فضاي مجازي از طريق ايجاد گروه هاي مختلف با پوشش هاي متفاوت با هدف بِرَندسازي؛ دادن وعده و وعيد؛ توزيع برخي اقلام مورد نياز؛ برپايي مجالس سور و سا ت و حضور برنامه ريزي شده در مجالس و محافل عزاداري از جمله روش هايي است که براي بدست آوردن راي شهروندان به کار بسته مي شود. به نظر مي رسد برخي کانديداها مثل گذشته در صدد اجرايي کردن تئوري «راي مردم را مي توان خريد البته با قيمت هاي متفاوت» هستند غافل از اين که گسترش رسانه ها در ساليان اخير و افزايش آگاهي هاي عموم؛ رسيدن به اين هدف را سخت نموده است.

در خبرها نيامده بود که:

در حالي که مدارس غير انتفاعي فقط مجاز به  استفاده از نيروهاي رسمي آموزش و پرورش به عنوان مدير هستند يک مجتمع آموزشي غير انتفاعي با جذب چند نيروي رسمي تحت همين عنوان ؛ از آن ها بر خلاف قانون و باهدف سود جويي به عنوان نيروي آموزشي استفاده نموده است. گفته مي شود اين روش خلاف در سال هاي گذشته هم دراين مجتمع آموزشي اعمال مي شده است.