در خبرها نيامده بود که
در خبرها نيامده بود که

در خبرها نيامده بود که: حضور وزير آموزش و پرورش در نيشابور علاوه بر حاشيه هاي پيدا؛ حاشيه هاي پنهاني نيز داشت. از جمله اين که گفته مي شود تعدادي از فرهنگيان که نسبت به ادامه ي حضور برخي افراد در سمت هاي مختلف مديريتي و اداري که با سياست هاي دولت اعتدال هماهنگ نيستند؛ […]

در خبرها نيامده بود که: حضور وزير آموزش و پرورش در نيشابور علاوه بر حاشيه هاي پيدا؛ حاشيه هاي پنهاني نيز داشت. از جمله اين که گفته مي شود تعدادي از فرهنگيان که نسبت به ادامه ي حضور برخي افراد در سمت هاي مختلف مديريتي و اداري که با سياست هاي دولت اعتدال هماهنگ نيستند؛ قصد داشتند اعتراض خود را حضوري به وزير منتقل کنند. گويا با پا درمياني يکي از معاونين مدير کل ؛اين افراد از اقدام خود منصرف شدند. احتمالا وعده هايي براي انجام اين تغييرات به معترضين داده شده است که البته عملي شدن آن بعيد به نظر مي رسد.

در خبرها نيامده بود که: علي رغم  مصوبه ي شورا و مواضع اوليه ي شهردار مبني بر تورم نيرو در بخش هاي مختلف شهرداري و لزوم تعديل نيرو و معرفي برخي افراد به کارگزيني به بهانه هاي مختلف ؛ وي در طي هفته هاي گذشته با چند نفر نيروي جديد، قرارداد کاري امضا نموده است. گفته مي شود اين افراد عمدتا وابسته به برخي افراد صاحب قدرت و حامي شهردار هستند.

اين در حالي است که رييس شوراي شهر براي جلوگيري از اين تبعيض ها؛ در نامه اي به شهردار خواستار لغو قرارداد کاري شهرداري با همه ي کساني شده است که پس از12/6/1392(آغاز به کار شوراي چهارم) دعوت به کار شده اند. اين اقدام شايد پاياني بر اين رفتارهاي غلط و تبعيض آميز باشد.

 در خبرها نيامده بود که: به دستور شهردار و برخي مقامات شهرداري،از توزيع خيام نامه ي شماره ي 252 دردواير شهرداري نيشابور جلوگيري شد.گفته مي شود افشاگري خيام نامه در خصوص برخي رفتارها و تصميمات نادرست آقاي شهردار، دليل اصلي اين تصميم بوده است.البته اين اقدام در نهايت به نفع خيام نامه شده است تا آن جا که سبب کنجکاوي بيشترافراد و حتي بروز برخي شايعات در خصوص جمع آوري خيام نامه از پيشخوان دکه ها و در نتيجه فروش و کم ياب شدن آن شده است. خيام نامه از اين دستور آقاي شهردار سپاسگزار است.

 در خبرها نيامده بود که: جلسه ي علني روز يک شنبه 11/7/1394 با غيبت بيش از 90 نفر از خادمان ملت در مجلس آغاز شد. البته با توجه به نزديک شدن  انتخابات مجلس و تلاش شيفتگان خدمت براي ديده شدن در بين مردم! براي پر کردن خلاء کم کاري ها! بايد حتي منتظر تعطيلي برخي جلسات مجلس هم باشيم.هر چند حضورسبحاني نيا و مروي در تشييع جنازه ي جان باختگان در روز دوشنبه 12/7/94 به دليل تعطيلي مجلس و براي ابراز هم دردي با داغديدگان ضروري بود؛ اما عدم حضور مروي در جلسه ي علني مجلس در روز چهارشنبه15/7/94 به بهانه ي حضور در مراسم تشييع جنازه جان باختگان منطقي نبوده و به نظر مي رسد در حکم بي توجهي به انجام وظايف نمايندگي و استفاده ي ابزاري از اين مراسم  است.