کوتاه از نیشابور
کوتاه از نیشابور

دانش آموزان یک روستا؛ همیار افتخاری محیط زیست روابط عمومی محیط زیست-  نوربخش رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با اعلام این که دانش آموزان روستای محروم ارغش در نخستین روز سال تحصیلی جدید در حاشیه منطقه حفاظت شده «رییسی» همیار افتخاری محیط زیست شدند، اعلام کرد: ضمن آشنایی دانش آموزان با مبانی محیط زیست، […]

دانش آموزان یک روستا؛ همیار افتخاری محیط زیست

روابط عمومی محیط زیست-  نوربخش رییس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان با اعلام این که دانش آموزان روستای محروم ارغش در نخستین روز سال تحصیلی جدید در حاشیه منطقه حفاظت شده «رییسی» همیار افتخاری محیط زیست شدند، اعلام کرد: ضمن آشنایی دانش آموزان با مبانی محیط زیست، سازمان مردم نهاد «حامیان سبز بینالود» که طی فراخوانی لوازم تحریر مستعمل و قابل استفاده را در طرحی با عنوان یار دبستانی من  جمع آوری نموده است، در بین دانش آموزان محروم روستاهای حاشیه مناطق حفاظت شده نیشابور توزیع خواهدنمود.

 

aboutرقابت آتش نشان های همشهری

خیام نامه- به مناسبت هفتم مهرماه، روز آتش نشانی، یک دوره مسابقات والیبال و مسابقات آبرسانی بین ایستگاه های آتش نشانی نیشابور به صورت دوره ای در طول یک هفته در سالن شهرداری برگزار شد که در نهایت تیم شهید صدیقی قهرمان مسابقات والیبال شد و در مسابقات آبرسانی هم تیم شیفت ب  ایستگاه یک مقام اول را کسب نمود .

 

نصب فرمانده پایگاه بسیج با حضور فرماندار

در مراسمی با حضور غلامحسین مظفری فرماندار،  در مسجد امیرالمومنین (خیابان دارایی) نیشابور از زحمات احمد عیدیان تجلیل و محمد دلشاد به عنوان  فرمانده جدید پایگاه شهید باهنر  این مسجد معرفی  شد.

ایمان، برتری رزمندگان بود نه سلاح

وب دا- سردار قاجاریان، فرمانده تیپ امام رضا(ع) نیشابور در مراسم گرامی‌داشت هفته دفاع مقدس در تالار اجتماعات دانشکده علوم پزشکی با اشاره به اینکه در دوران دفاع مقدس 15 عملیات بزرگ(حضور بیش از 30 هزار نفر رزمنده) ، 19 عملیات متوسط(حضور بیش از ده هزار نفر رزمنده) و 125 عملیات کوچک(حضور زیر ده هزار نفر رزمنده) اجرایی شد، گفت: نقطه برتری رزمندگان کشورمان سلاح و آموزش نبود بلکه قدرت ایمان بود که دشمنان نظام اسلامی الان هم سعی دارند آن را بزنند.

نمایشگاه کتاب در تمام کتابخانه

اداره کتابخانه های عمومی- زمانی، رئیس اداره کتابخانه های عمومی نیشابور  با اعلام این که نمایشگاه موضوعی با هدف معرفی کتاب های حوزه دفاع مقدس در تمامی کتابخانه های نیشابور در حال برگزاری است، گفت: در این نمایشگاه ها، کتاب های پرفروش و پرخواننده دفاع مقدس در معرض دید علاقمندان قرار گرفته است و از کتاب های تصویری دفاع مقدس  استقبال خوبی شده است.

سرکشی از ۲۰ خانواده شاهد

فرمانداری فیروزه-  صالحی فرماندار فیروزه از سرکشی و دیدار مسئولین این شهرستان با 20 خانواده معظم شاهد و ایثارگر این شهرستان همزمان با هفته دفاع مقدس خبر داد و به خبرنگاران گفت: تجلیل از شهدای دوران هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از فداکاری ها، ایثار و حماسه سازان فرزندان گمنام انقلاب اسلامی است. در ایام هفته دفاع مقدس بیش از 100 نفر از مدیران و مسئولین این شهرستان برای سرکشی به دیدار 20 خانواده معظم شاهد خواهند رفت.

مقام نخست مسابقات قرآن نیروی زمینی سپاه

سید باقرمیرعلمدار- شورورزي، مسئول روابط عمومي تيپ، اظهارکرد: در مسابقات قرآن کریم نیروی زمینی سپاه کشور که سالن غدیر تهران نیروی زمینی سپاه برگزارشد رتبه نخست تیمی مسابقات توسط خانواده کارکنان تيپ نيشابور کسب شد.