در خبرها نيامده بود
در خبرها نيامده بود

در خبرها نيامده بود که: پس از بازديد معاون وزير آموزش و پرورش از نمايشگاه خانه ي رياضيات نيشابور؛ وي اعضاي خانه ي رياضيات را براي استفاده از تجارب آنان در سطح کشور به تهران دعوت نموده است. گفتني است خانه ي رياضيات نيشابور در سال1379هم زمان با برگزاري کنگره ي جهاني خيام و با […]


در خبرها نيامده بود که:
پس از بازديد معاون وزير آموزش و پرورش از نمايشگاه خانه ي رياضيات نيشابور؛ وي اعضاي خانه ي رياضيات را براي استفاده از تجارب آنان در سطح کشور به تهران دعوت نموده است. گفتني است خانه ي رياضيات نيشابور در سال1379هم زمان با برگزاري کنگره ي جهاني خيام و با هدف عمومي کردن رياضيات و ايجاد نگرش جديد در آموزش اين علم تاسيس شد.

در خبرها نيامده بود که: در حالي که کانديداهاي محافظه کار و نزديک به جناح راست از مدت ها پيش تبليغات زودرس انتخاباتي را آغاز نموده اند و در اين جهت تقريبا هيچ گونه محدوديت و دغدغه اي ندارند!به نظر مي رسد اصلاح طلبان براي ورود به اين عرصه دغدغه هاي جدي دارند. گفته مي شود مهمترين دغدغه ي اين گروه   رعايت قانون است. البته نگراني از رد صلاحيت احتمالي کانديدا و يا کانديداهاي اصلي نيز تاثير مهمي در عدم ورود ايشان به فعاليت هاي زودرس انتخاباتي داشته است.

در خبرها نيامده بود که: استراتژي اصلاح طلبان نيشابور در انتخابات آتي مجلس ثبت نام حد اکثري است. گفته مي شود در جريان سفر چند روزه ي «حسين انصاري راد»پدر معنوي اصلاح طلبان نيشابور به اين شهر؛ وي در ديدار با جمع زيادي از دوستان و هم فکران خود  از آنان خواسته است تا همچون ساير اصلاح طلبان ايران استراتژي«نهضت ثبت نام»را مد نظر قرار دهند و بدون توجه به حاشيه هاي احتمالي وارد اين عرصه شوند. گفته مي شود منتقدان حسين انصاري راد از حضور وي در نيشابور و تاثير او بر روند انتخابات به شدت نگران هستند.

 در خبرها نيامده بود که: در حالي که افزايش نزاع هاي دسته جمعي تبديل به مشکلي در شهرستان شده است که نيازمند تدبير جدي است؛ خبرهاي رسيده به خيام نامه حکايت از وقوع درگيري شديد در کشتارگاه صنعتي نيشابور بين برخي سلاخان کشتارگاه و يکي ازقصابان دارد. البته گويا خوشبختانه اين درگيري با وساطت سايرين ختم به خير شده است و تلفاتي نداشته است. اما شايسته است مسئولان با کمک گرفتن از اهل فن به ريشه يابي گسترش اين معضل در شهرستان بپردازند.