قول معاون معاون رئيس جمهور:  تخصيص اعتبار به گردشگري نيشابور را در دستور کار قرار مي دهيم
قول معاون معاون رئيس جمهور:  تخصيص اعتبار به گردشگري نيشابور را در دستور کار قرار مي دهيم

  باقر صديقي– معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در سفر به نيشابور مورد استقبال  معاون استاندار و فرماندار ويژه و تني چند از مسئولان شهرستان قرارگرفت و در بازديد از منطقه تاريخي فوشنجان  از تامين اعتباروتوجه ويژه به اين منطقه در آينده نزديک خبر داد. سلطاني فر که […]

 

6باقر صديقي– معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري در سفر به نيشابور مورد استقبال  معاون استاندار و فرماندار ويژه و تني چند از مسئولان شهرستان قرارگرفت و در بازديد از منطقه تاريخي فوشنجان  از تامين اعتباروتوجه ويژه به اين منطقه در آينده نزديک خبر داد.

سلطاني فر که به منظور شرکت درشوراي ملي احياي توس به مشهد آمده بود، در سفر به نيشابور پس از بازديد از قدمگاه رضوي، از روستاي فوشنجان ومنطقه تاريخي ومحل زادگاه حاجي بکتاش ولي دراين روستا و ديگر اماکن تاريخي وگردشگري شهرستان ازجمله روستاي سرسبز بوژان بازديد نمود.

وي با اشاره به جايگاه ويژه نيشابور با تاکيد بر ظرفيت بالاي گردشگري اين شهرستان خاطرنشان کرد: به جرات مي توان گفت نيشابور از نظرجاذبه هاي گردشگري جزء شهرستانهاي برتراست و توجه به مواريث فرهنگي آن بايد بيش از آنچه که هست باشد.

رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري با ابراز خرسندي ازسفر به نيشابور و برنامه هاي درحال اجراي مسئولان به ويژه فرماندار ويژه  شهرستان تصريح کرد: آثارتاريخي واماکن ميراث فرهنگي بايد در جهت بهبود زندگي مردم باشد لذا درصورت نياز تأمين اعتبار لازم براي اين موضوع را دردستورکار قرارخواهيم داد.

معاون رئيس جمهور اذعان کرد: با توجه به اين حجم ازآثارتاريخي درکشوراعتباراتي که دراختيار داريم کافي نيست و اميدوارم سال آينده به صورت تخصصي وارد اين قضيه شويم و ازحضور بخش خصوصي و سرمايه گذاري در راستاي صيانت و معرفي ارزش هاي تاريخي فرهنگي منطقه بهره ببريم.

گفتني است دراين برنامه مظفري خواستار تسريع درروند اجرايي اقدامات مناسب و توسعه گردشگري نيشابور شد.