اي کاش
اي کاش

آن چه در اين ستون مي خوانيد، آرزوها و تراوشات قوه تخيل يک قلم به دست است. کسي که آرزو مي کند در راستاي اعتلاي ابرشهرش، روزي تيترهاي اين ستون، تيتر اصلي خبرهاي واقعي باشد که بر صفحات نشريه نقش مي بندد. چون آرزو بر جوانان عيب نيست، اين ها را قلمي مي کنيم و […]

512231_WVyNotFr

آن چه در اين ستون مي خوانيد، آرزوها و تراوشات قوه تخيل يک قلم به دست است. کسي که آرزو مي کند در راستاي اعتلاي ابرشهرش، روزي تيترهاي اين ستون، تيتر اصلي خبرهاي واقعي باشد که بر صفحات نشريه نقش مي بندد. چون آرزو بر جوانان عيب نيست، اين ها را قلمي مي کنيم و به اميد تحقق شان مي نشينيم.

آرزوي اول:

بزرگترين و مجهزترين بيمارستان تخصصي قلب خاورميانه در نيشابور ساخته خواهد شد

به گزارش خبرنگار «اي کاش» اين خبر هفته گذشته در حاشيه سفر پروفسور صادقي به نيشابور و ديدار با مسوولان نيشابور و استان اعلام شد.

اين بيمارستان که بزرگترين و مجهزترين بيمارستان قلب ايران و خاورميانه خواهد بود در منطقه سرولايت (زادگاه پروفسور صادقي) احداث مي شود.

مدير اين پروژه که از ايرانيان مقيم خارج از کشور است به خبرنگار «اي کاش» گفت: اين مجموعه بزرگ درماني آموزشي که در نوع خود در خاورميانه بي نظير خواهد بود با همت پروفسور صادقي و با همياري جمعي از خيرين ايراني مقيم خارج از کشور طي سه سال آينده ساخته و به مردم شريف ايران تقديم خواهد شد.

در همين راستا با هماهنگي وزارت راه و شهرسازي مطالعات ساخت آزادراه نيشابور قوچان که مسير دسترسي به اين مجموعه درماني را تسهيل خواهد کرد سرعت گرفته و وزارت راه قول داده به زودي فاز اجرايي اين آزادراه را آغاز نموده و آن را همزمان با راه اندازي بيمارستان مورد بهره برداري قرار دهد.

اي کاش دوم:

در همايشي با عنوان «خدمت براي آباداني نيشابور»

شهردار و مديران رده اول شهرداري با مردم نيشابور پيمان بستند

روز گذشته فرهنگسراي سيمرغ نيشابور ميزبان شهردارنيشابور، شهرداران مناطق ، مديران رده ي يک شهرداري و اعضاي شوراي اسلامي شهر بود.

در اين همايش که با عنوان «خدمت براي آباداني نيشابور» نام گذاري و برگزار شده بود شهردار، شهرداران مناطق و مديران شهرداري پيمان بستند که براي آباداني شهر و خدمت به مردم شريف نيشابور از جان شان مايه گذاشته و در اين راه اسير سياست زدگي و جناج گرايي نشوند.

با نزديک شدن به سه ماهه پاياني سال و ايام انتخابات، شبهه ي سوء استفاده از امکانات و موقعيت هاي شهرداري به نفع جناح يا افراد خاص، مورد ترديد صاحب نظران و مردم بود که با برگزاري اين همايش و سوگند شهردار و مديران شهرداري بر حفظ منافع مردم و پاسداري از اموال عمومي در مقابل زياده خواهان اميدها را زنده کرده است.

در همين راستا شهردار نيشابور از رسانه ها، خصوصا نشريات محلي خواست چشم و گوش مردم باشند و هرکجا کاستي و نارسايي ديدند اعلام کنند و نگذراند منافع مردم مورد سوء استفاده قرار گيرد.

شهردار قول داد با متخلفين به طور قاطع برخورد خواهد کرد و از يک ريال اموال مردم نخواهد گذاشت.

اي کاش سوم:

کيوسک هاي مطبوعاتي در مناطق مختلف نيشابور نصب مي شود!

به گزارش خبرنگار «ايکاش» رييس سازمان فرهنگي ورزشي شهرداري از ساخت و نصب تعداد قابل توجهي کيوسک در مناطق مختلف نيشابور خبر داد!

اين مقام مسوول اولويت کاربري اين کيوسک ها را فروش کتاب و مطبوعات اعلام کرد و گفت: با هماهنگي اداره فرهنگ و ارشاد اسلامي نيشابور مرکزي براي توزيع هماهنگ نشريات محلي در اين کيوسک ها در نظر گرفتيم، همچنين براي ترويج فرهنگ مطالعه و آگاهي همه اقشار از اخبار شهر، در نظر است که با هزينه ي سازمان به تعداد مساوي از هريک از نشريات محلي خريداري و در ايستگاه هاي مطالعه در مناطق مختلف شهر و در کنار ايستگاه هاي اتوبوس قرار داده شود! در ايستگاه هاي مطالعه  نشريات محلي در قابهاي مخصوص قرار گرفته و شهروندان مي توانند در مدت انتظار در ايستگاه اتوبوس وقت شان را با خواندن اخبار و مطالب نشريات بگذرانند.

استقبال خوب خوانندگان خيام نامه از ستون «ايکاش»

نويسنده ي ستون خبرهاي «اي کاش» درگفتگوي ويژه با خبرنگار « اي کاش» گفت: در چند هفته ي اي که از راه اندازي اين ستون و چاپ خبرهايي با رويکرد مثبت انديشي و القاي احساس خوب و شيرين در ميان خوانندگان مي گذرد ما شاهد بازخوردهاي خوب و جالبي از سوي شهروندان اهل مطالعه و خوانندگان خوب خيام نامه بوده ايم که باعث دلگرمي ما براي ادامه کار و افزايش انگيزه مان در نشاندن گل لبخند بر لب خوانندگان نشريه حتي براي چند ثانيه شده است.

اخبار ستون «اي کاش» که منعکس کننده ي «اي کاش» هاي ذهن بسياري از ماست، ضمن تجسم و تصور آرمان شهري زيبا در ذهن مخاطب، تلنگري است به مسوولان براي توجه به خواسته ها و توقعات مردم و افزايش روند خدمت گزاري و ارتقاء سطح زندگي شهروندان.