کشتارگاه‌هاي شهر را به طور ضربتي ساماندهي مي کنيم
کشتارگاه‌هاي شهر را به طور ضربتي ساماندهي مي کنيم

شهردار نيشابور خبر داد کشتارگاه‌هاي شهر را به طور ضربتي ساماندهي مي کنيم شهردار نيشابور از آغاز طرح ضربتي ساماندهي کشتارگاه‌هاي نيشابور خبر داد. زرندي در گفت‌وگو با فارس با بيان اينکه داشتن شهري سالم در گرو حفظ و ارتقاي شاخص‌هاي بهداشتي سطح شهر و خانواده است، اظهار داشت: با هدف نظارت و حفظ سلامت […]

شهردار نيشابور خبر داد

کشتارگاههاي شهر را به طور ضربتي ساماندهي مي کنيم

شهردار نيشابور از آغاز طرح ضربتي ساماندهي کشتارگاه‌هاي نيشابور خبر داد.

زرندي در گفت‌وگو با فارس با بيان اينکه داشتن شهري سالم در گرو حفظ و ارتقاي شاخص‌هاي بهداشتي سطح شهر و خانواده است، اظهار داشت: با هدف نظارت و حفظ سلامت شهروندان طرح ضربتي ساماندهي کشتارگاه‌هاي نيشابور اجرا مي‌شود.

وي با بيان اين مطلب که کشتارگاه نيشابور در گذشته به صورت سنتي اداره مي‌شد، گفت: در گذشته کشتارگاه مشکلات فراواني داشت و حتي اداره بهداشت نسبت به پلمپ اين کشتارگاه اقدام کرده بود.

زرندي ادامه داد: لايحه کشتارگاه صنعتي به شورا تقديم شده و ما پيگير احداث اين کشتارگاه هستيم چون اگر خط صنعتي ايجاد شود مي‌توان مراقبت بهداشتي انجام داد.

شهردار نيشابور از اجراي طرح نشانه‌گذاري لاشه دام در کشتارگاه نيشابور خبر داد و گفت: نشانه‌گذاري توسط شهرداري و درج اطلاعاتي همچون نام کشتارگاه، تاريخ توليد، تاريخ انقضا، شرايط نگهداري، نوع دام و … پس از نگهداري در سردخانه به قصابي‌هاي سطح شهرستان براي عرضه تحويل داده مي‌شود.

شهردار نيشابور عنوان کرد: با اجرا شدن اين طرح علاوه بر کنترل لاشه و پيشگيري از هر گونه کشتار خارج از سيستم کشتارگاه شهروندان با خيال راحت مي‌توانند به خريد گوشت مورد نياز خود را از قصابي‌هاي مجاز اقدام کنند.