حوادث
حوادث

آتش سوزي در مرغداري جان 50 بلدرچين را گرفت نشت گازوئيل از بخاري مرغداري موجب آتش سوزي در آنجا شد . با اعلام اين آتش سوزي به سامانه 125 آتش نشاني نيشابور يک تيم از آتش نشانان به محل اعزام شدند و آتش را خاموش کردند. بر اثر اين آتش سوزي 50 قطعه بلدرچين از […]

آتش سوزي در مرغداري جان 50 بلدرچين را گرفت

نشت گازوئيل از بخاري مرغداري موجب آتش سوزي در آنجا شد .

با اعلام اين آتش سوزي به سامانه 125 آتش نشاني نيشابور يک تيم از آتش نشانان به محل اعزام شدند و آتش را خاموش کردند. بر اثر اين آتش سوزي 50 قطعه بلدرچين از بين رفتند و سيم کشي داخل سالن نيز آسيب ديد. همچنين بر اثر حرارت شيشه هاي سالن شکست.

علت اين آتش سوزي استفاده از بخاري هاي دست ساز غير استاندارد و نشت گازوئيل از آن بوده است.

کشف بيست قطعه سهره از يک متخلف شکار و صيد در فيروزه

مسئول حفاظت محيط زيست فيروزه از دستگيري يک متخلف شکار و صيد دراين شهرستان خبرداد.

به گزارش روابط عمومي اداره کل حفاظت محيطزيست خراسان رضوي، حجت سيد آبادي ادامه داد: با تلاش و يگان حفاظت محيط زيست شهرستان فيروزه ، فردي كه بر خلاف قوانين و مقررات شكار وصيد، اقدام به زنده گيري پرندگان وحشي از نوع سهره در اراضي كشاورزي منطقه روستاي سامغان مي نمود، دستگيرشد.

وي افزود: از اين متخلف، 20 قطعه سهره شامل انواع سهره زرد ، سهره طلايي،سهره سبز کشف و ضبط شد.

سيد آبادي ادامه داد: يك رشته تور مخصوص زنده گيري پرندگان وحشي، دو عدد تله و دام مخصوص زنده گيري سهره و ساير پرندگان وحشي نيز از خاطي ضبط شده و ضمن تشكيل پرونده، انجام بازجويي و تنظيم صورتجلسه تخلف در اداره، وي جهت رسيدگي وضعيت تخلف به دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان نيشابور معرفي گرديد.

رئيس اداره محيط زيست نيشابور خبر داد

دستگيري 4 شکارچي متخلف در نيشابور

رئيس اداره محيط زيست نيشابور از دستگيري چهار شکارچي متخلف در اين شهرستان خبر داد.

محمدمهدي نوربخش در جمع خبرنگاران اظهار کرد: چهار شکارچي غيرمجاز که با يک دستگاه خودرو سواري به قصد شکار قوچ و پرندگان وحشي به ارتفاعات روستاي عطايه نيشابور رفته بودند، در يک عمليات تعقيب و مراقبت نامحسوس توسط يگان حفاظت اداره محيط زيست نيشابور دستگير شدند.

رئيس اداره محيط زيست نيشابور ادامه داد: با بررسي اين شکارچيان يک قبضه سلاح گلوله‌زني به همراه هفت تير، يک قبضه سلاح ساچمه‌زني با 18 تير فشنگ و يک دستگاه دوربين چشمي کشف و ضبط شد.

نوربخش از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه تخلف از شکارچي‌ها مراتب را سريعاً به مأموران محيط زيست نيشابور اطلاع دهند