رفع محروميت تماشگران نيشابوري پس از عذرخواهي تيم واليبال شهرداري
رفع محروميت تماشگران نيشابوري پس از عذرخواهي تيم واليبال شهرداري

پيروزي قاطع واليباليست هاي نيشابور در برابر رقيب تهراني رفع محروميت تماشگران نيشابوري پس از عذرخواهي تيم واليبال شهرداري تيم واليبال شهرداري نيشابور در ادامه رقابت هاي ليگ دسته يک کشور و در هفتمين بازي خود با نتيجه قاطع سه بر صفر بر تيم عقاب تهران غلبه کرد. واليباليست هاي نيشابوري در حالي در سه […]

پيروزي قاطع واليباليست هاي نيشابور در برابر رقيب تهراني

رفع محروميت تماشگران نيشابوري پس از عذرخواهي تيم واليبال شهرداري

تيم واليبال شهرداري نيشابور در ادامه رقابت هاي ليگ دسته يک کشور و در هفتمين بازي خود با نتيجه قاطع سه بر صفر بر تيم عقاب تهران غلبه کرد.

واليباليست هاي نيشابوري در حالي در سه ست پياپي و با نتايج 28 ـ 26، 25 ـ 22، 28 ـ 26 رقيب تهراني را شکست دادند که هم اکنون با هشت امتياز از هفت بازي خود در جايگاه ششم جدول رده بندي گروهي قرار دارند.

شهرداري نيشابور از چهار بازي خانگي خود سه پيروزي کسب کرده اند و علي رغم اولين حضور در اين مسابقات با اميد به کسب امتيازات لازم از 9 بازي باقي مانده در مرحله گروهي کماکان در جمع مدعيان صعود به مرحله حذفي براي راهيابي به ليگ برتر قرار دارند.

در حاليکه پيش از اين اخباري در مورد محروميت شهرداري نيشابور از حضور تماشاگر در بازي هاي خانگي به علت حاشيه هاي مختلف در بازي مقابل کاله آمل منتشر شده بود اما در پي عذرخواهي و تعهد تيم واليبال شهرداري نيشابور، فدارسيون اجازه داد بازي بعداز ظهر چهارشنبه 26 آذر ماه شهرداري نيشابور در خانه با حضور تماشاگران برگزار شود.

گفتني است: مرحله گروهي ليگ دسته اول واليبال کشور از 28 آبان با شرکت 18 تيم در قالب 2 گروه 9 تيمي آغاز مي‌شود و در اين مرحله تيم‌ها به صورت رفت و برگشت با هم ديدار مي کنند تا تکليف 4 تيم صعود کننده از هر گروه به مرحله بعد مشخص شود.

به گزارش روابط عمومي فدراسيون واليبال، رييس سازمان ليگ فدراسيون واليبال بر اساس گزارش ناظرين ديدارهاي خانگي تيم واليبال شهرداري نيشابور از تصميم کميته انظباطي در جلسه 17 آذرماه براي اين تيم خبر داده بود که بر اساس آن تيم واليبال شهرداري نيشابور تا اطلاع ثانوي محروم از تماشاگر در ديدارهاي خانگي شد.

منوچهر پورحسن در نامه خود يه اين تيم تاکيد کرد: نظر به اينکه تماشاگران باشگاه شهرداري نيشابور در کليه مسابقات اقدام به پرتاب اشياء کرده اند، تا تصميم کميته انضباطي در اين باره کليه مسابقات شهرداري در نيشابور بدون حضور تماشاگر برگزار مي شود.

اين تصميم کميته انضباطي به دليل بازي عصر روز يکشنبه گذشته و از هفته سوم ليگ دسته اول واليبال باشگاه هاي کشور صورت گرفت که طي آن دو تيم شهرداري نيشابور و کاله جوان مازندران در سالن الغدير نيشابور به مصاف هم رفتند و اين ديدار جنجالي در نهايت با حساب سه بر دو به سود نيشابور به پايان رسيد.

حسين کاظمي، سرمربي کاله جوان پس از شکست تيمش در مقابل شهرداري نيشابور ضمن اعلام عدم رضايت از عملکرد داوري و اسفناک خواندن اتفاقات رخ داده در حين بازي علي الخصوص در ست پنجم گفت: در ست پنجم در حاليکه با چهار امتياز اختلاف از تيم حريف پيش بوديم وقفه اي ده دقيقه اي بخاطر پرتاب بطري هاي آب معدني ايجاد شد و پس از آن يکي پس از ديگري سوت هايي بود که به سود تيم ميزبان زده مي شد.

وي با ابراز نارضايتي از ناظر بازي گفت: چندين و چند بار به ناظر بازي اعتراض کرديم ، درحالي که در سالن پرتاب اشيا از قبيل سنگ و چوب و بطري آب وجود داشت بازي کرديم. البته در انتهاي بازي ناظر بازي، مسئولين تيم شهرداري و حتي عده اي از هواداران نيشابوري از ما عذر خواهي کردند.

کاظمي ادامه داد: چند بار ميتوانستيم بازيکنان را داخل زمين بيرون بياوريم و از ادامه بازي در آن شرايط اجتناب کنيم اما به حرمت هواداراني که در سالن حضور داشتند اين کار را نکرديم