حوادث
حوادث

تصادف مرگبار موتورسيکلت با کاميون در نيشابور در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف بين يک دستگاه موتورسيکلت و کاميونت در مسير روستاي زرنده بخش سرولايت شهرستان بلافاصله ماموران انتظامي پاسگاه کلاته ‌محمد‌ جان به محل اعزام شدند. ماموران پس از مراجعه به محل مشاهده مي‌کنند يک دستگاه موتورسيکلت […]

تصادف مرگبار موتورسيکلت با کاميون در نيشابور

در پي اعلام مرکز فوريت‌هاي پليسي 110 مبني بر وقوع يک فقره تصادف بين يک دستگاه موتورسيکلت و کاميونت در مسير روستاي زرنده بخش سرولايت شهرستان بلافاصله ماموران انتظامي پاسگاه کلاته ‌محمد‌ جان به محل اعزام شدند.

ماموران پس از مراجعه به محل مشاهده مي‌کنند يک دستگاه موتورسيکلت با يک دستگاه تريلي برخورد کرده و راکب 42 ساله موتورسوار دچار حادثه شده و به دليل شدت ضربات وارده ناشي از تصادف در صحنه فوت مي‌کند.

کاوه شکارچي در نيشابور شکار شد

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور از شناسايي و دستگيري سارق و کيف قاپ حرفه اي معروف به کاوه شکارچي با 5فقره سرقت خبر داد.

ماموران تجسس کلانتري 11طالقاني با راهنمايي مالباختگان و با انجام تحقيقات فني و پليسي به يک نوجوان19ساله که تحت تعقيب بود مظنون و بلافاصله با هماهنگي مقام قضايي وي را که قصد فرار داشت در يکک اقدام غافلگيرانه دستگير و در بازرسي از مخفيگاهش تعداد 2کيف زنانه کشف و ضبط شد.

سرهنگ حسيني خاطر نشان شد: متهم در تحقيقات فني و پليسي و همچنين در مواجهه با مالباختگان به 5فقره کيف قاپي از زنان در سطح شهر اعتراف کرد و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شد.

فرمانده نيروي انتظامي از شهروندان خواست: با رعايت هشدارهاي پليسي به منظور پيشگيري از سرقت از همراه بردن اشياء قيمتي ،تردد از نقاط خلوت و کور،خودداري و پليس را در تامين امنيت پايدار ياري نمايند و شماره تلفن 110به صورتت شبانه روزي آماده پاسخگويي به تماس هاي ضروري شهروندان است.

کلاهبردار حرفهاي 4 ميلياردي در نيشابور دستگير شد

فرمانده انتظامي نيشابور از دستگيري و شناسايي کلاهبردار حرفه‌اي چهار ميلياردي با 35 فقره کلاهبرداري در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار سيدحسن حسيني در گفت‌وگو با خبرنگار تسنيم در نيشابور، اظهار کرد: در پي شکايت چندين نفر از شهروندان مبني بر کلاهبرداي با ارائه چک‌هاي غير، توسط فردي موضوع به‌صورت ويژه در دستور کار ماموران مبارزه با جعل پليس آگاهي شهرستان قرار گرفت.

وي بيان کرد: ماموران در تحقيقات خود متوجه شدند فرد کلاهبردار داراي سوابق متعددي بوده است و تاکنون بيش از 28 فقره کلاهبرداري نيز در شهرهاي ديگر استان داشته و از سوي پليس آگاهي شهرستان تحت تعقيب بوده است.

فرمانده انتظامي نيشابور عنوان کرد: با به دست آوردن سرنخ‌هايي و پس از گذشت ده روز کار اطلاعاتي و پليسي از حضور وي در شهرستان اطلاع يافته که بلافاصله دو تيم از پليس آگاهي به محل اعزام و متهم را در زمان فروش کشمش در يک اقدام غافلگيرانه و ضربتي دستگير و براي تحقيقات بيشتر به آگاهي انتقال يافت.

حسيني خاطرنشان کرد: متهم در مقابل ادله و مستندات پليس و مواجه با هفت نفر از شاکيان شهرستان به ناچار به کلاهبرداري با خريد محصولات کشاورزي روستائيان با چک‌هاي غير اعتراف کرد.

وي بيان کرد: با اعلام مشخصات و شگرد کلاهبرداري و استعلام از پليس استان ، متهم به 35 فقره کلاهبرداري به ارزش تقريبي چهار ميليارد ريال اعتراف کرد.

حسيني با بيان اينکه با توجه به افزايش شاکيان تحقيقات همچنان ادامه دارد، گفت: شهروندان بدون انجام تحقيقات از معامله و خريد و فروش هر گونه جنسي خودداري کنند.