تشکيل ستادي ويژه براي ارتقاي سلامت اداري کارکنان شهرداري
تشکيل ستادي ويژه براي ارتقاي سلامت اداري کارکنان شهرداري

آيا برخي تخلفات و سوء استفاده ها کاهش مي يابد؟ تشکيل ستادي ويژه براي ارتقاي سلامت اداري کارکنان شهرداري شهردار نيشابور در خصوص موضوع سلامت اداري کارکنان گفت: موضوع سلامت اداري همواره در اسناد و سياست هاي کلان نظام مورد توجه قرار گرفته و امروزه به دليل اهميت بالاي وظايف و پيچيده شدن امور، شرايط […]

آيا برخي تخلفات و سوء استفاده ها کاهش مي يابد؟

تشکيل ستادي ويژه براي ارتقاي سلامت اداري کارکنان شهرداري

شهردار نيشابور در خصوص موضوع سلامت اداري کارکنان گفت: موضوع سلامت اداري همواره در اسناد و سياست هاي کلان نظام مورد توجه قرار گرفته و امروزه به دليل اهميت بالاي وظايف و پيچيده شدن امور، شرايط کار در شهرداري ها بسيار دشوار شده و همين امر سبب بروز حساسيت هاي زيادي در کار کارکنان اين سازمان مي گردد.

زرندي بيان کرد: امسال با تشکيل ستادي ويژه با حضور حوزه هاي حراست و بازرسي خواستار ارتقاي سلامت اداري در تمامي ساختار و بدنه شهرداري هستيم.

وي با اشاره به اين که بدون شک «انجام درست کار» و «انجام کار درست» را زماني مي توان محقق نمود که سازمان مجهز به نظام ها و سياست هاي مناسبي در حوزه سلامت اداري باشد، عنوان کرد: براي نيل به اين مقصود با استفاده از مدل هاي روز سنجش مديريت و سامانه هاي هوشمند سنجش عملکرد، نسبت به ارزيابي توانمندي هاي موجود جهت مديريت سلامت اداري، سنجش نظام هاي انگيزشي موجود در شهرداري جهت پرهيز از توسعه فساد اداري و سنجش نظام ها، ساختارها و فرهنگ سازي مرتبط با سلامت اداري، ارزيابي زيرساخت هاي ارتقاي سلامت اداري و از بين بردن فرصت هاي بروز مفاسد اقتصادي در شهرداري نمايد.

گفتني است: طي هفته هاي گذشته اعضاي شوراي شهر بارها از برخي تخلفات و سوء استفاده ها در مجموعه شهرداري و سازمان هاي تابعه گلايه کرده و از «تقسيم اموال شهرداري همچون گوشت قرباني» و يا «گرفتن نيروي سفارشي با درآمد حاصل از تخفيف ها»، «زيان مالي در برخي پروژه ها و وام ها» و … خبر داده بودند.