مدیر و کارکنان وکیلی ۸ طبق قانون رفتار کرده اند
مدیر و کارکنان وکیلی ۸ طبق قانون رفتار کرده اند

معاون متوسطه آموزش و پرورش نیشابور در خصوص برخی اخبار مطرح شده از سوی مخاطبان «خیام‌نامه» مبنی بر اعتراض والدین و دانش آموزان هنرستان دخترانه وکیلی۸، گفت: همراه داشتن گوشی موبایل در داخل مدرسه ممنوع است و منع ورود گوشی بر اساس ضوابط صورت گرفته است اما اتفاق آزاردهنده‌ای برای دانش‌آموزان در حین بازرسی بدنی […]

معاون متوسطه آموزش و پرورش نیشابور در خصوص برخی اخبار مطرح شده از سوی مخاطبان «خیام‌نامه» مبنی بر اعتراض والدین و دانش آموزان هنرستان دخترانه وکیلی۸، گفت: همراه داشتن گوشی موبایل در داخل مدرسه ممنوع است و منع ورود گوشی بر اساس ضوابط صورت گرفته است اما اتفاق آزاردهنده‌ای برای دانش‌آموزان در حین بازرسی بدنی رخ نداده است.

🔹میمری افزود: با توجه به اهمیت موضوع، فیلم‌ دوربین‌های مداربسته مدرسه را بازبینی کرد‌یم تا انطباق رفتار مدیر و‌ کارکنان مدرسه با مقررات بررسی شود و خوشبختانه در این خصوص هیچ اتفاق خلاف مقرراتی نیفتاده است.

🔹معاون آموزش و پرورش نیشابور افزود: در عین حال لازم می‌دانم از دانش‌آموزان و اولیایی که برای‌شان در جریان این مساله ایجاد نگرانی شده، صمیمانه عذرخواهی ‌کنم.

 

🔹مدیر هنرستان وکیلی۸ هم در گفت‌وگو با خبرنگار ما، با بیان این که اطلاعاتی در باره واردکردن گوشی تلفن همراه به مدرسه توسط چندتن از دانش‌آموزان و قصد تهیه کلیپی در داخل مدرسه به دست ما رسیده بود و برای حفاظت از خود دانش آموزان بازرسی با رعایت ضوابط و دستورالعمل‌ها صورت گرفت.

🔹بیانی افزود: ما در هنرستان ۶۰۰ فرزند داریم و به اولیا هم توضیح دادیم که باید در خود مدرسه موضوع را بتوانیم کنترل کنیم تا دانش‌آموز ما درگیر مسائل و‌ گرفتاری‌های قانونی و حواشی در بیرون مدرسه نشود.

🔹 گفتنی است در پی اطلاع رسانی برخی خانواده‌ها به خیام‌نامه و نگرانی ایشان از برخوردهای پیش‌آمده و ناراحتی فرزندان‌شان از نحوه بازرسی بدنی نامتعارف دانش‌آموزان در این هنرستان دخترانه، خبرنگار ما با حضور در مدرسه یاد شده علاوه بر مدیر مدرسه با برخی دانش‌آموزان و اولیا گفت‌وگو‌ کرد. این دانش‌آموزان ضمن تند و‌ خشن دانستن رفتار با ایشان هنگام تفتیش بدنی و‌ ابراز ناراحتی در این‌خصوص، سایر موارد طرح شده در این باره را رد کردند.

🔹 مدیر مدرسه با اعلام مخالفت کارشناسان حراست اداره، امکان گفت‌وگو با دانش‌آموزانی که به گفته‌ی او تخلف از مقررات را مرتکب شده اند فراهم نکرد و در عین‌حال تاکید کرد: این مساله در خود مدرسه حل شده و هیچ دانش‌آموزی از ما در اختیار هیچ نهادی خارج از مدرسه نیست و کارشناسان خود اداره و‌ مدیران مدرسه به موضوع رسیدگی کرده و دانش آموزان و‌ خانواده‌ها‌‌ در این باره توجیه لازم را خواهند شد.

 

⚠️کپی و نشر مطالب، تنها با ذکر منبع مجاز می باشد.

  • نویسنده : خيام نامه