رضا زرگرانی- ابوالفضل حکیم پور، سرپرست پیشین فرمانداری شهرستان فیروزه با حکم وزیر کشور رسما به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد. حکیم پور که پس از پایان یافتن ماموریت محمد حسین صالحی در سمت فرمانداری این شهرستان به عنوان سرپرست این فرمانداری انتخاب شده بود، پس از گذشت یک سال فعالیت در سمت سرپرستی، […]

رضا زرگرانی- ابوالفضل حکیم پور، سرپرست پیشین فرمانداری شهرستان فیروزه با حکم وزیر کشور رسما به عنوان فرماندار این شهرستان معرفی شد.

حکیم پور که پس از پایان یافتن ماموریت محمد حسین صالحی در سمت فرمانداری این شهرستان به عنوان سرپرست این فرمانداری انتخاب شده بود، پس از گذشت یک سال فعالیت در سمت سرپرستی، روز شنبه 26 مردادماه به پیشنهاد علیرضا رزم حسینی «استاندار خراسان رضوی» و با تایید و ابلاغ رحمانی فضلی، وزیر کشور، به سمت فرمانداری شهرستان فیروزه انتخاب شد.
در دوره یک ساله ی سرپرستی حکیم پور در فرمانداری فیروزه برخی گروه ها با اقداماتی نظیر انتشار شب نامه ها و بیانیه هایی به بهانه مخالفت با برگزاری کنسرت دارای مجوز، به صلاحیت ادامه کار او به عنوان سرپرست فرمانداری اعتراض کرده بودند.

فرماندار تازه منصوب شده ی فیروزه دارای مدرک کارشناسی ارشد علوم سیاسی از دانشگاه آزاد مشهد می باشد و در حال حاضر دانشجوی دکتری این رشته است.
فرماندار 43 ساله ی فیروزه حدود دو دهه از زندگی کاری خود را در مجموعه های وزارت کشور مشغول به کار بوده است و معاونت فرمانداری فیروزه، کارشناس مسئولی امنیتی اجتماعی فرمانداری شهرستان فیروزه، مدیر عاملی فرهنگسرای سیمرغ نیشابور و فعالیت به عنوان کارشناس پژوهش سرمایه گذاری خارجی در استانداری خراسان رضوی از سوابق کاری وی به شمار می آید.