پلیس نیشابور از کشف هشت دستگاه استخراج (ماینر) ارز دیجیتال با ارزش 56 میلیون تومان در این نیشابور خبر داد و اعلام کرد که علاوه بر توقیف این دستگاه ها، یک نفر هم را هم درهمین ارتباط دستگیر کرده است. دستگاه های مورد اشاره مغشول به کار نبوده اند، اما رییس پلیس نیشابور سه شنبه، […]

پلیس نیشابور از کشف هشت دستگاه استخراج (ماینر) ارز دیجیتال با ارزش 56 میلیون تومان در این نیشابور خبر داد و اعلام کرد که علاوه بر توقیف این دستگاه ها، یک نفر هم را هم درهمین ارتباط دستگیر کرده است.

دستگاه های مورد اشاره مغشول به کار نبوده اند، اما رییس پلیس نیشابور سه شنبه، گذشته، 18تیرماه، در باره چگونگی کشف این دستگاه ها گفت:  پلیس خبری مبنی بر قاچاق و انبار دستگاههای تولید ارز دیجیتال در یک واحد صنفی مستقر در شهر نیشابور  دریافت کرد و بررسی صحت این خبر را در دستور کار قرار داد.
به گفته سرهنگ دهقان پور کارآگاهان دایره مبارزه قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی در بازرسی از این واحد صنفی هشت دستگاه استخراج ارز دیجیتال را یافتند.

فرمانده انتظامی نیشابور افزود: در این ارتباط یک متهم به مرجع قضایی معرفی شد.

پلیس از شهروندان تقاضا کرده که برای کمک به اقتصاد، آرامش و خصوصاً امنیت جامعه در صورت اطلاع از این گونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق تماس با شماره ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.