رئیس اداره زندان نیشابور از اعطای مرخصی ماه رمضان و شب های قدر، خبر داد و گفت: این تصمیم منجر به آزادی ۴۸ زندانی نیشابوری شد. به گفته محمدرضا رجبی، این مرخصی ها که بر اساس بخشنامه رییس قوه قضائیه و با نظر موافق شورای طبقه بندی زندان داده شده است، در مجموع به اعطای […]

رئیس اداره زندان نیشابور از اعطای مرخصی ماه رمضان و شب های قدر، خبر داد و گفت: این تصمیم منجر به آزادی ۴۸ زندانی نیشابوری شد.

به گفته محمدرضا رجبی، این مرخصی ها که بر اساس بخشنامه رییس قوه قضائیه و با نظر موافق شورای طبقه بندی زندان داده شده است، در مجموع به اعطای ۱۱۹۲۳ روز مرخصی به زندانیان ندامتگاه شهرستان منجر شد.

رئیس اداره زندان نیشابور  افزود: برابر دستورالعمل ریاست قوه و از آن جا که حضور زندانیان در کنار خانواده،  در راستای رسیدن به اهداف عالی «بازسازی اجتماعی و اخلاقی زندانیان» آثار ارزنده ای دارد و برقراری روابط عاطفی بین زندانیان با اعضای خانواده خود، نتایج مثبت و سازنده ای برای رسیدم به این اهداف ایجاد کند، با تعامل موجود میان مراجع قضایی شهرستان، شورای طبقه بندی زندان با دادن مرخصی به  ۲۶۸ نفر از مددجویان واجد شرایط موافقت نمود که در مجموع به ۱۱۹۲۳ نفر-روز مرخصی ساکنان ندامتگاه نیشابور انجامید.

وی تاکید کرد:  با اجرای این بخشنامه، از مجموع ۲۶۸ نفری که از مرخصی اعطایی بهره مند شدند، در ۴۸ مورد منجر به آزادی کامل زندانیان گردیده است.