خانه تکاني شهردار
خانه تکاني شهردار

پنج انتصاب و يک «انتخاب» تازه علي نجفي مسلمی به شهرسازی رسید؛ صدیقی از خدمات شهری رفت؟! شهردار نیشابور هفته گذشته دست به خانه تکانی اساسی در شهرداری و سازمان های تابعه زد و با ابلاغ حکم انتصاب 5 مدیر جدید، آرایشی تازه به تیم اداره شهرداری بدهد. به ادعای روابط عمومی شهرداری، در جلسه […]

پنج انتصاب و يک «انتخاب» تازه علي نجفي

مسلمی به شهرسازی رسید؛ صدیقی از خدمات شهری رفت؟!

شهردار نیشابور هفته گذشته دست به خانه تکانی اساسی در شهرداری و سازمان های تابعه زد و با ابلاغ حکم انتصاب 5 مدیر جدید، آرایشی تازه به تیم اداره شهرداری بدهد.

به ادعای روابط عمومی شهرداری، در جلسه انتصابات جدید در شهرداری نیشابور برای اولین بار کارشناسان یکی از سازمانها در انتخاب مدیر سازمان به صورت مستقیم نقش ایفا نمودند. آن گونه که شهرداری گزارش داده،  عهلی نجفی، رییس سازمان «سیما ، منظر و فضای سبز شهری» را با رای کارشناسان و کارکنان این سازمان انتخاب کرده است.

شهردار نیشابور در جلسه تودیع و معارفه مدیران پیشین و تازه شهرداری در سالن جلسات این نهاد  با اعلام این که تغییر جزو لاینفک سیستم اداری است، گفت: بنده سیاسی نیستم و در انتصابات م نگاه سیاسی ندارم.

او تاکید کرد که تغییرات نشان از ضعف مدیران نمی باشد بلکه هدف من استفاده از توانمندی افراد در سایر حوزه ها  در راستای بهبود ساختار می باشد.

وی با اشاره به موضع گیری ها و واکنشهای  برخی افراد درباره انتصابات اخیر مدعی شد: در چینش و انتصابات جدید، هیچ  شخص، گروه و جریان نقشی نداشته است.

گفتنی است علی نجفی  با صدور حکمی محمد حسین قدمیاری را به جای ناصر صدیقی به عنوان سرپرست معاونت خدمات شهری شهرداری منصوب کرد.

وی همچنین در حکمی دیگر هادی مسلمی را به عنوان معاون شهرسازی و معماری منصوب و از زحمات هادی نیرآبادی که قبل از وی عهده دار این سمت بود تقدیر کرد.

هادی نیرآبادی  نیز  به عنوان مشاور شهردار  و مدیر  بازآفرینی شهری انتخاب شد.

شهردار نیشابور همچنین، در حکمی دیگر علی نجفی را به عنوان مدیر منطقه یک شهرداری  منصوب و از زحمات مهدی کوثری در دوران تصدی این سمت تقدیر کرد.

کوثری در حکمی جداگانه به عنوان مدیر سرمایه گذاری و مشارکت های اقتصادی شهرداری و مدیر احیای خانه های تاریخی  منصوب شد.

محمد خفاجه هم هفته گذشته با حکم شهردار به ریاست سازمان سیما و منظر شهرداری منصوب شد؛ نجفی در توضیح این حکم اظهار داشت: برای اولین بار در انتصاب مدیر یک سازمان از نظر پرسنل و کارشناسان سازمان مذکور استفاده شد.

شهردار ابراز امیدواری نمود که با همدلی و همکاری کلیه پرسنل شاهد موفقیت این سازمان باشیم .

قبل از خفاجه، علی آهنگرانی با حفظ سمت عهده دار این پست بود.

در پایان نیز مهدی  سلیمانی به عنوان مدیر درآمد شهرداری انتخاب گردید.