كلاهبرداري با وعده سرمايه گذاري و پرداخت سود
كلاهبرداري با وعده سرمايه گذاري و پرداخت سود

فرمانده انتظامي نيشابور از شناسايي و دستگيري فردی به اتهام كلاهبرداري میلیاردی در اين شهرستان خبر داد . به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ دهقانپور در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت چند فقره مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری 15 ميليارد ريالي فردی از چند شهروند، پیگیری موضوع در دستور کار پليس آگاهي […]

فرمانده انتظامي نيشابور از شناسايي و دستگيري فردی به اتهام كلاهبرداري میلیاردی در اين شهرستان خبر داد .

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ دهقانپور در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی دریافت چند فقره مرجوعه قضائی مبنی بر کلاهبرداری 15 ميليارد ريالي فردی از چند شهروند، پیگیری موضوع در دستور کار پليس آگاهي نیشابور قرار گرفت.

وي افزود: بر اساس اظهارات مال باختگان این پرونده، متهم با جلب اعتماد شاكيان مبالغي را جهت سرمايه گذاري از آنان دريافت و توافق کرده بود که پس از خريد و فروش كالا در بازار وجوه دريافتي را به همراه سود به آنان پرداخت کند.

كارآگاهان دايره مبارزه با جعل و كلاهبرداري پليس آگاهي در ادامه تحقيقات خود متوجه شدند پس از چند مرحله اعتماد سازي، متهم به دليل عدم پرداخت مبالغ در مراحل بعدي چك هايي را به عنوان ضمانت و فاقد پشتوانه مالي به شكات تحويل مي کند .

سرهنگ دهقان پور خاطرنشان كرد: كارآگاهان پلیس آگاهی با هماهنگي مراجع قضائي متهم را دستگير کردند كه این فرد در مواجهه با ادله و پليس به بزه انتسابي اعتراف كرد.

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور با اشاره به معرفي متهم به مراجع قضائی از شهروندان خواست در انجام معاملات ملکی ضمن استعلام از مبادی ذیربط و از اصالت اسناد اطمینان حاصل و با هوشياري در برابر پيشنهادهاي وسوسه انگيز مالي، زمينه جرم را از شيادان سلب کنند.