کشف 1000 دستگاه پخش خودرو از يک نفر
کشف 1000 دستگاه پخش خودرو از يک نفر

شهروندان مال باخته به پليس مراجعه کنند پليس نيشابور از دستگيري 2 متهم و رمزگشايي از سرقت هاي سريالي لوازم خودروها و كشف يك هزار دستگاه ضبط و پخش خودرو از مخفي گاه يکي از دستگير شدگان خبر داد. به گزارش پايگاه خبري پليس، با گزارش سرقت هاي سريالي وسايل و قطعات خودروهاي سواري در […]

شهروندان مال باخته به پليس مراجعه کنند

پليس نيشابور از دستگيري 2 متهم و رمزگشايي از سرقت هاي سريالي لوازم خودروها و كشف يك هزار دستگاه ضبط و پخش خودرو از مخفي گاه يکي از دستگير شدگان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، با گزارش سرقت هاي سريالي وسايل و قطعات خودروهاي سواري در شهرستان و اعلام شكايت مال باختگان، دستورهاي لازم براي پيگيري سريع پرونده به  پليس آگاهي نيشابور صادر شد. در پي اين دستور، كارآگاهان مبارزه با سرقت پليس آگاهي نيشابور در ماموريتي ضربتي و پس از بررسي دقيق و علمي سرنخ هاي موجود، يكي از عاملان اصلي اين سرقت ها را چهره زني و شناسايي  كردند.

كارآگاهان نيشابوري پس ازچند ساعت كنترل و مراقبت هاي نامحسوس و دراقدامي غافلگيرانه، متهم شناسايي شده را دستگير كردند. متهم كه با تناقض گويي قصد انحراف مسير تحقيقات پرونده را داشت اما در برابر شواهد و ادله موجود ناچار به بيان حقيقت شد و در مرحله اول تحقيقات، تنها به 5فقره  سرقت اعتراف  كرد و نشاني مالخر اموال مسروقه را نيز به كارآگاهان داد.

به گفته فرمانده انتظامي شهرستان، با اين اقرار متهم، پليس پس از هماهنگي با مقام قضائي مالخر اموال مسروقه را نيز دستگير و در بازرسي از مخفيگاه متهم يك هزار دستگاه ضبط و پخش سرقتي خودرو كشف كرد.

سرهنگ «دهقان پور» افزود: با توجه به گستردگي سرقت ها، تحقيقات پرونده براي شناسايي و دستگيري ديگر عاملان اين سرقت هاي سريالي از متهمان دستگير شده ادامه دارد.

پليس از شهروندان مال باخته و شاكيان پرونده براي پيگيري شكايت و شناسايي اموال مسروقه خواسته که هر چه سريع تر به اداره مبارزه با سرقت پليس آگاهي واقع در خيابان 14 معصوم نيشابور مراجعه و يا با شماره تلفن هاي 2185046 و 43353118 تماس بگيرند.