سنگ نوردان برتر دختر و پسر نیشابوری معرفی شدند
سنگ نوردان برتر دختر و پسر نیشابوری معرفی شدند

55 زن و مرد سنگنورد نیشابوری روی دیواره سالن سنگ نوردی این شهر برای دست یازیدن به جایگاه نخست تلاش کردند. به گزارش اداره ورزش و جوانان، مسابقات سنگنوردی نیشابور، به مناسبت روز پرستار، با حضور ۵۵ شرکت کننده در سالن امینی ثانی نیشابور برگزار شد. این دوره از مسابقات در رشته رایش لید سرطناب […]

55 زن و مرد سنگنورد نیشابوری روی دیواره سالن سنگ نوردی این شهر برای دست یازیدن به جایگاه نخست تلاش کردند.

به گزارش اداره ورزش و جوانان، مسابقات سنگنوردی نیشابور، به مناسبت روز پرستار، با حضور ۵۵ شرکت کننده در سالن امینی ثانی نیشابور برگزار شد.

این دوره از مسابقات در رشته رایش لید سرطناب و در سه رده سنی و دو بخش مردان و زنان به میزبانی سالن چند منظوره امینی ثانی برگزار گردید.

در رده سنی نونهالان پسر، امیر علی حیدری، محمد حسین نجدی، عارف هوشمند، امیر علی برهانی، سپهر فولادی، محمد جواد تقی آبادی به ترتیب اول تا ششم شدند. در رده سنی نوجوانان هم ابولفضل محمدی، یوسف اردمه، سید مجتبی نبی پور اول تا سوم شدند.

همچنین در بخش بانوان در رده سنی آزاد، فاطمه کابلی، نگار کابلی، هستی سادات موسوی اول تا سوم شدند و در میان دختران نونهال هم زینب عشقی، فاطمه سادات رضوی و فیروزه خادم زاده به ترتیب بر سکوی اول تا سوم جای گرفتند.