مستاجر خانه مالک را فروخت!
مستاجر خانه مالک را فروخت!

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور از دستگيري اعضاي باند 3 نفره كلاهبرداري در اين شهرستان خبر داد. به گفته سرهنگ حسين دهقان پور، با دریافت مرجوعه قضائی از طرف یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع شناسایی و دستگیری فرد یا افراد سودجو در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت. وي افزود: مالک […]

فرمانده انتظامي شهرستان نيشابور از دستگيري اعضاي باند 3 نفره كلاهبرداري در اين شهرستان خبر داد.

به گفته سرهنگ حسين دهقان پور، با دریافت مرجوعه قضائی از طرف یکی از شهروندان نیشابوری مبنی بر کلاهبرداری از وی، موضوع شناسایی و دستگیری فرد یا افراد سودجو در دستور کار پليس آگاهي قرار گرفت.

وي افزود: مالک منزل، خانه خود را به صورت اجاره در اختيار 2 نفر قرار داده بود اما در همين فاصله با مدارك جعلي منزل وي به مبلغ 5 ميليارد ريال به فروش رفته بود.

سرهنگ دهقان پور خاطرنشان كرد: كارآگاهان اداره مبارزه با جعل و كلاهبرداري در ادامه تحقيقات فني و پليسي خود متوجه شدند 3 مستاجر پس از قولنامه اجاره منزل، به مدارك صاحبخانه و هم چنين ملك وي در طبقه پايين منزل به دليل سكونت مالك در مشهد دست یافته بودند وبا جعل مدارك اقدام به فروش منزل کرده و به شهرستان کرج متواری شدند.

دهقان پور با اشاره به این که پس از شناسايي مخفيگاه متهمان و اخذ نيابت قضائي هر 3 متهم پرونده در يك اقدام ضربتي دستگير شدند، گفت: افراد دستگیر شده به بزه انتسابي اعتراف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان خطاب به شهروندان گفت: اعتماد نابجا سرآغاز بسياري از جرایم در جامعه است و افراد کلاهبردار معمولا با شيك‌پوشي، چاپلوسي و احترام افراطي اقدام به تطميع قربانيان شان مي کنند؛ با عمل به هشدارهاي پليس و پرهیز از اعتماد بی جا، فرصت ارتكاب جرم را  از تبهكاران سلب و خطرات متوجه خود را از بين ببريد.