چوپان دروغگو گوسفندان را دزدید
چوپان دروغگو گوسفندان را دزدید

کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی با استفاده از گله گوسفندان همسایه فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری عاملان کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد. سرهنگ حسین دهقان پور گفت: یکی از اهالی شهرستان های خراسان شمالی با شکایت قضائی از کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی توسط افرادی از وی در شهرستان نیشابور، خبر […]

کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی با استفاده از گله گوسفندان همسایه

فرمانده انتظامی نیشابور از شناسایی و دستگیری عاملان کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ حسین دهقان پور گفت: یکی از اهالی شهرستان های خراسان شمالی با شکایت قضائی از کلاهبرداری ۶۰۰ میلیون ریالی توسط افرادی از وی در شهرستان نیشابور، خبر داده بود که طی آن که فردی پس از تماس تلفنی با وی اظهار می دارد که به دلیل نیاز مالی قصد فروش گوسفندان خود را در نیشابور دارد و با چرب زبانی وی را جهت خرید به شهرستان دعوت می کند.

رییس پلیس افزود:  متهم پرونده پس از برنامه ریزی و هماهنگی با یکی از دوستان ش که نقش چوپان را عهددار می شود، خریدار را به یکی از روستاهای بخش مرکزی برده و از دور گله گوسفندان متعلق به فردی دیگر را به رویت خریدار می رساند. به این ترتیب خریدار، گله گوسفندان را به مبلغ ۶۰۰ میلیون ریال خریداری و در هماهنگی با فروشندگان قلابی، شب جهت انتقال گوسفندان مراجعه می کند که متوجه ساختگی بودن موضوع می شود.
دهقان پور با اشاره به این که پلیس با شناسایی متهمان و پس از هماهنگی با مقام قضائی آنان را دستگیر کرد، اظهار داشت: ۲ متهم در مواجهه با ادله پلیس به بزه انتسابی اعتراف و تحقیقات از متهمان جهت کشف کلاهبرداری های احتمالی دیگر ادامه دارد.
سرهنگ دهقان پور به شهروندان توصیه کرد: در انجام معاملات وسوسه انگیز تامل لازم را داشته باشند، چرا که  طمع و اعتماد نابه جا سرآغاز بسیاری از جرائم در جامعه است.