لباس نامتناسب، زنی را به داخل دستگاه خرمنکوب فرستاد
لباس نامتناسب، زنی را به داخل دستگاه خرمنکوب فرستاد

زنی ۳۵ ساله‌ در حومه نیشابور در هنگام کار با دستگاه خرمن کوب به طرزی دلخراش جان سپرد. این بانوی زحمتکش که در حال کمک به خانواده اش در  کار خرمن کوبی بود، به علت عدم احتیاط در نزدیک شدن به دستگاه و گیر کردن چادرش در لا به لای چنگک های دستگاه خرمن کوب […]

زنی ۳۵ ساله‌ در حومه نیشابور در هنگام کار با دستگاه خرمن کوب به طرزی دلخراش جان سپرد.

این بانوی زحمتکش که در حال کمک به خانواده اش در  کار خرمن کوبی بود، به علت عدم احتیاط در نزدیک شدن به دستگاه و گیر کردن چادرش در لا به لای چنگک های دستگاه خرمن کوب به داخل دستگاه کشیده شد.

سرهنگ حسین دهقان پور فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور به خبرنگاران گفت: این حادثه حدود ساعت ۱۷ روز شنبه 21 مهرماه رخ داد و در پی اعلام مرکز ۱۱۰ مبنی بر یک مورد حادثه منجر به فوت در محدوده بازار طیور از توابع بخش مرکزی بلافاصله ماموران انتظامی کلانتری ۱۱ طالقانی به همراه عوامل امدادی به محل اعزام شدند.

به گفته دهقان پور، بر اساس گزارش ماموران، مشخص شد این بانوی ۳۵ ساله به همراه همسرش در حال خرمن کوبیدن با یک دستگاه تراکتور بوده که چادرش در دستگاه  گیر کرده و در داخل دستگاه خرمنکوب گرفتار می‌شود.

سرهنگ دهقان پور با ابراز تاسف از این حادثه دلخراش گفت: جسد با کمک نیرو‌های امدادی از داخل دستگاه خارج و با دستور مقام قضائی به سردخانه منتقل گردید.

گفتنی است عدم رعایت نکات ایمنی از جمله عدم استفاده از استفاده از لباس کار متناسب با دستگاه ها، تا کنون موجب جان باختن چندین شهروند، از جمله حین کار با دستگاه های خرمنکوب، در سال های اخیر شده است.