پایان گروگان گیری و آزادی زن جوان در نیشابور
پایان گروگان گیری و آزادی زن جوان در نیشابور

پلیس آگاهی نیشابور زن جوانی را از چنگ گروگان گیر نجات داد. عصر روز جمعه، 20 مهرماه اهالی روستا شاهد توقف خودرو پرایدی در کنار یک زن جوان بودند که دو نفر سرنشین این خودرو، زن جوان را به اجبر سوار بر خودرو کرده و از صحنه گریختند. پایگاه خبری پلیس گزار ش داد که […]

پلیس آگاهی نیشابور زن جوانی را از چنگ گروگان گیر نجات داد.

عصر روز جمعه، 20 مهرماه اهالی روستا شاهد توقف خودرو پرایدی در کنار یک زن جوان بودند که دو نفر سرنشین این خودرو، زن جوان را به اجبر سوار بر خودرو کرده و از صحنه گریختند.

پایگاه خبری پلیس گزار ش داد که عصر جمعه 20 مهرماه در پی گزارش مردم درمورد ربایش زنی جوان در یکی از روستاهای شهرستان نیشابور، موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کارآگاهان مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی، در کمتر از چند ساعت خودرو متهم را در جاده قدیم نیشابور-سبزوار متوقف و گروگان 32 ساله را از چنگ متهم 29 ساله که نسبت فامیلی با گروگان دارد، آزاد کردند.

بنا بر گفته های رییس پلیس، زن جوان توسط یکی از بستگان ش و با همدستی برادر گروگان ربوده شده بود، اما با اطلاع موضوع به پلیس و در پی اجرای طرح مهار در خروجی های شهرستان، سرانجام پس از چند ساعت خودرو متهم در مسیر نیشابور به سبزوار شناسایی و توسط پلیس متوقف شد.

پیش از توقف خودرو توسط پلیس، برادر گروگان در مسیر از خودرو پیاده شده بود.

گفته می شود متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه ادعا کرد به دلیل اختلاف های خانوادگی دست به چنین اقدامی زده اما تحقیقات از وی برای کشف انگیزه های احتمالی ادامه دارد.