سیدباقرمیرعلمدار- به منظور  شناسایی وحمایت از استعدادهای جوان در حوزه فیلم کوتاه، انجمن سينماي جوان  نیشابور، از هنرمندان این رشته دعوت کرد تا  طرح ها و فیلمنامه های خود را به انجمن ارایه نمایند. مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور اظهار کرد: موضوع آثار ارائه شده آزاد است اما طرح های مرتبط با فرهنگ، آیین، آداب، […]

سیدباقرمیرعلمدار- به منظور  شناسایی وحمایت از استعدادهای جوان در حوزه فیلم کوتاه، انجمن سينماي جوان  نیشابور، از هنرمندان این رشته دعوت کرد تا  طرح ها و فیلمنامه های خود را به انجمن ارایه نمایند.

مسئول انجمن سینمای جوان نیشابور اظهار کرد: موضوع آثار ارائه شده آزاد است اما طرح های مرتبط با فرهنگ، آیین، آداب، سبک زندگی ایرانی اسلامی، موضوعات بومی-محلی و محیط زیست دارای  اولویت اند.

مسعود سلیمانی سپهر افزود: ارایه طرح و فیلمنامه جهت حمایت مالی، باید درحوزه داستانی، تجربه گرا، مستندو  یا انمیشن باشد. 

سلیمانی سپهر  درباره چگونگی ارایه آثار هم گفت: طرح و فیلمنامه ارایه شده بایدتایپ شده و زمان فیلم حداکثر 20 دقیقه باشد تا جهت بررسی در شورای تولید دفتر انجمن سینمای جوان متشکل از سه نفر از فیلمسازان ومدرسین بررسی شود.

وی عنوان کرد: پس از بررسی و تصویب طرح در بازده زمانی یک هفته و عقد قرارداد،  قسط اول کمک هزینه پرداخت به فيلم‌هاي منتخب پرداخت می شود و  صدور مجوز و هماهنگی با ادارات وسازمان های مرتبط به عهده انجمن سینمای جوان است.

سلیمانی سپهر تاکیدکرد: سقف حمایتی از آثار حداکثر 30 میلیون ریال بوده و انجمن صرفا نقش حمایت کننده را به عنوان تهیه کننده ی مشترک خواهد داشت و کارگردان نیز مجوز شرکت در جشنواره ها، مسابقات و… را  دارد .

مهلت ارسال آثار حداکثر  تا 25 مهر97 است و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 8 تا 13  صبح و 15 الي 19عصر به انجمن سينماي جوانان ايران (دفتر نيشابو) واقع در  مجتمع فرهنگي و هنري اداره فرهنگ و ارشاد مراجعه و یا با  تلفن 42228900  تماس  حاصل کنند.