با اقدام به موقع آتش نشانان , جوان 35 ساله نیشابوری از مرگ نجات یافت
با اقدام به موقع آتش نشانان , جوان 35 ساله نیشابوری از مرگ نجات یافت

تماس به موقع و سرعت عمل آتش نشانان جان جوان 35 ساله نیشابوری را نجات داد. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش نشانان نیشابوری موفق شدند جوان 35 ساله ای را که با بستن درها و باز گذاشتن شیر […]

تماس به موقع و سرعت عمل آتش نشانان جان جوان 35 ساله نیشابوری را نجات داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، مدیر فنی و عملیات سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری نیشابور گفت: آتش نشانان نیشابوری موفق شدند جوان 35 ساله ای را که با بستن درها و باز گذاشتن شیر گاز اجاق و بخاری اقدام به خودکشی کرده بود نجات دهند.
غلامرضا ثابت ایمانی افزود: در پی تماس شهروندان مبنی بر اقدام به خودکشی و گاز گرفتگی یک جوان 35 ساله در شهرک بسیج بلافاصله یک تیم از نجاتگران آتش نشان ایستگاه یک به محل اعزام شدند .
وی ادامه داد: پیش از رسیدن آتش نشانان اهالی اقدام به بستن شیر گاز از بیرون خانه کرده بودند و با شکستن شیشه پنجره ها را نیز باز کرده بودند که این دو اقدام در نجات جان این فرد بسیار موثر بود.
ثابت ایمانی گفت: آتش نشانان بلافاصله اقدام به باز کردن در نمودند و سپس فرد مصدوم را به خارج از خانه و محیط باز منتقل کردند و تحویل عوامل اورژانس دادند.