کشف گونه های تاکسیدرمی غیر مجاز از رستورانی در جاده باغرود
کشف گونه های تاکسیدرمی غیر مجاز از رستورانی در جاده باغرود

در بازرسی مشترک مامورین یگان حفاظت محیط زیست نیشابور و پلیس اطلاعات شهرستان از یک کافه رستوران اجزای تاکسیدرمی شده چندین گونه از حیوانات نادر کشف شد. ماموران در بازرسی از کافه رستوران مزبور در جاده باغرود، سه جفت شاخ قوچ اوریال، یک عدد سر تاکسیدرمی شده قوچ اوریال، یک سر تاکسیدرمی شده گراز وحشی، […]

در بازرسی مشترک مامورین یگان حفاظت محیط زیست نیشابور و پلیس اطلاعات شهرستان از یک کافه رستوران اجزای تاکسیدرمی شده چندین گونه از حیوانات نادر کشف شد.

ماموران در بازرسی از کافه رستوران مزبور در جاده باغرود، سه جفت شاخ قوچ اوریال، یک عدد سر تاکسیدرمی شده قوچ اوریال، یک سر تاکسیدرمی شده گراز وحشی، یک جفت شاخ آهو، یک تخته پوست قوچ اوریال و یک تخته پوست تشی را کشف و ضبط کردند.  بر اساس قانون شکار و صید، حمل و عرضه و نیز خرید و فروش و نگه داری جانوران وحشی زنده یا کشته و اجزای آن ها بدون کسب مجوز از سازمان حفاظت محیط زیست ممنوع و مشمول حبس از یک ماه تا شش ماه و جریمه نقدی تا 15 میلیون ریال است.

ه گزارش روابط عمومی اداره حفاظت محیط زیست شهرستان، نرخ جریمه شکار هر راس قوچ و میش وحشی و هر راس آهو 10 میلیون تومان، جریمه شکار گراز وحشی 800 هزار تومان و شکار تشی نیز 800 هزار تومان است.