در خبر ها نیامده بود
در خبر ها نیامده بود

در خبرها نیامده بود که: در پی اعلام تجمع بدون مجوز در روز پنج شنبه 11 مرداد ماه در فضای مجازی ،شاهدان عینی از حضور پررنگ پلیس به صورت رسمی و غیر رسمی در محدوده ی مرکزی شهر نیشابور خبر دادند. بر اساس این گزارش ها دادستان نیشابور خود شخصا و به صورت میدانی در […]

در خبرها نیامده بود که:

در پی اعلام تجمع بدون مجوز در روز پنج شنبه 11 مرداد ماه در فضای مجازی ،شاهدان عینی از حضور پررنگ پلیس به صورت رسمی و غیر رسمی در محدوده ی مرکزی شهر نیشابور خبر دادند. بر اساس این گزارش ها دادستان نیشابور خود شخصا و به صورت میدانی در صحنه حضور یافته بود تا از شکل گیری هرگونه تجمع جلوگیری کند. گفته می شود هر چند این تدبیر مانع از شکل گیری تجمع غیر قانونی شد اما برخی افراد هم به ظن! شرکت در تجمع به صورت موقت بازداشت شدند. بازداشت شدگانِ عمدتا جوان یا میان سال، هم مرد و هم زن بودند.

در خبرها نیامده بود که:

سخنان همراه با «فریاد» و «آمار غلط »هاجر چنارانی در جلسه ی استیضاح علی ربیعی، سوژه ی برخی در فضای مجازی شده است. چنارانی که به عنوان مخالف ربیعی در روز استیضاح، پشت تریبون مجلس قرار گرفته بود، چنان فریاد می زد که برخی برای حنجره ی وی احساس نگرانی کردند. علاوه بر آمار اشتباه وی از شهدای جنگ تحمیلی و اعلام رقم 350هزار نفر به جای 213 هزار نفر شهید و نیز اشاره به این که اصلاح طلب و اصولگرا در زمان جنگ در برابر 57 کشور ایستادند آیا نمی توانند در برابر یک وزیر! بایستند؛ سبب شد تا در فضای مجازی این آمار و سخنان با عنوان«انشای کلاس اول» دست مایه ی طنز برخی کاربران شود.

در خبرها نیامده بود که:

عباس کرخی، رئیس اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور استعفا کرده و گویا این استعفا پذیرفته شده است. گفته می شود نبود زمینه برای انجام وظایف محوله ی سازمانی در سطح شهرستان از دلایل اصلی این استعفا بوده است. هنوز اسامی فرد یا افراد معینی برای جانشینی وی مطرح نشده است.

در خبرها نیامده بود که:

کشتار بی رویه ی دام های سبک و سنگین «ماده» در کشتارگاه نیشابور سبب نگرانی شده است. خبرهای دریافتی «خیام نامه» حکایت از این دارد که در پی صادرات بی رویه ی دام از نیشابور به سایر شهرها و افزایش قیمت گوشت در سطح شهرستان، برخی افراد با عنایت به خشکسالی و نگرانی دامداران از تبعات آن، مبادرت به خرید و کشتار بی رویه ی دام های ماده می نمایند. ادامه ی این وضعیت می تواند سبب گسترش بحران گوشت در سال های آینده شود. گفته می شود صدور دام های ماده که با زاد و ولد می توانند در آینده  ادامه ی تولید فراورده ها را تضمین کنند، تهدیدی برای دامداری شهرستان به شمار می آید.

در خبرها نیامده بود که:

بحران آب در شهرستان های نیشابور و فیروزه بسیاری از روستاها را با مشکل جدی مواجه کرده است. گفته می شود کمبود آب و یا خشک شدن چاه های آب شرب و قنات ها سبب شده است مسئولان اجرایی ناچار شوند با استفاده از «تانکر» مبادرت به تامین آب مورد نیاز ده ها روستا در سطح شهرستان های نیشابور و فیروزه نمایند. کمبود امکانات  و به ویژه آب در روستاها سبب مهاجرت گسترده ی مردم به شهرها و افزایش پدیده ی حاشیه نشینی شده است.

 در خبرها نیامده بود که :

هاجر چنارانی که اخیرا امتحان جامع خود را با موفقیت گذرانده است، در جلسه معارفه فرمانده انتظامی شهرستان و نیز سایر جلساتی که به عنوان «دکتر» خطاب می‌شود، واکنشی نشان نداد،  همچنین در مراسم سالروز ورود امام رضا به نیشابور، یکی از اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز در سخنرانی خود دریافت مدرک دکترای چنارانی را تبریک گفت.

وی در اقدامی دیگر، تابلو داخلی دفتر خود را به عنوان «دکتر هاجر چنارانی» تغییر داد. این در حالی است که گذراندن امتحان جامع تنها به معنای اتمام دوره آموزشی دانشجوی مشغول به تحصیل در مقطع دکترا و ورود رسمی وی به مرحله پژوهشی و انجام رساله می باشد، گفتنی است مرحله بعدی مرحله پژوهشی است که تصویب پروپوزال و نوشتن مقالات علمی پژوهشی و ISI تا نوشتن رساله دکترا و دفاع از آن را شامل می شود و سپس چنانچه این مراحل با موفقیت بگذرد، به فرد عنوان دکترا اطلاق می شود.