عامل تهدید‌ اینترنتی نوجوان ۱۷ ساله دستگیر شد
عامل تهدید‌ اینترنتی نوجوان ۱۷ ساله دستگیر شد

رییس پلیس نیشابور  گفت: عامل تهدید سایبری برای نوجوان 17 ساله نیشابوری شناسایی و دستگیر شد. به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیات مختاری افزود: در پی شکایت خانمی میانسال مبنی بر انتشار عکس پسر 17 ساله اش در اینستاگرام از سوی فردی ناشناس و تهدید با الفاظ رکیک، پلیس فتا شناسایی متهم را دستور […]

رییس پلیس نیشابور  گفت: عامل تهدید سایبری برای نوجوان 17 ساله نیشابوری شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بیات مختاری افزود: در پی شکایت خانمی میانسال مبنی بر انتشار عکس پسر 17 ساله اش در اینستاگرام از سوی فردی ناشناس و تهدید با الفاظ رکیک، پلیس فتا شناسایی متهم را دستور کار خود قرار دادند.


وی گفت: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد، فردی ناشناس با ایجاد یک اکانت در اینستاگرام با تهدید و هتک حیثیت، برای شاکی و اعضای خانواده اش مشکلات عدیده روحی و روانی رقم زده است.

بیات مختاری افزود: کارشناسان پلیس فتا با استفاده از مستندات دیجیتالی به جا مانده، متهم را شناسایی و با هماهنگی قضائی احضار کردند.

وی افزود: متهم که جوانی 18 ساله است در مواجهه با ادله و مستندات پلیس ضمن قبول بزه انتسابی اعلام داشت بدلیل ضعف آگاهی و غرور جوانی با الگو گرفتن از بعضی اقدامات افراد در فضای مجازی تحت تاثیر قرار گرفته است.