نام بانوی نیشابوری در ترکیب نهایی تیم ملی
نام بانوی نیشابوری در ترکیب نهایی تیم ملی

ندا پنجه باشی همچنان روی دور افتخار رضا میرابی- نداپنجه باشی، ورزشکار نیشابوری والیبال نشسته در ترکیب نهایی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای اعزام به مسابقات جهانی هلند انتخاب شده است. سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در این خصوص تصریح کرد: در اردوی تیم ملی بانوان، ۱۷ بازیکن حضور داشتند که سه […]

ندا پنجه باشی همچنان روی دور افتخار

رضا میرابی- نداپنجه باشی، ورزشکار نیشابوری والیبال نشسته در ترکیب نهایی تیم ملی والیبال نشسته ایران برای اعزام به مسابقات جهانی هلند انتخاب شده است.

سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان ایران در این خصوص تصریح کرد: در اردوی تیم ملی بانوان، ۱۷ بازیکن حضور داشتند که سه تن از آنها از بازیکنان جوانی بودند که به تازگی استعداد یابی شده اند و در کنار سایر ملی پوشان برای محک خوردن توانمندی شان دعوت شدند. این اقدام از این پس در اردوها صورت می گیرد و خوشبختانه استان ها برای استعدادیابی وارد رقابت شده اند و این امر برای پشتوانه سازی لازم است.

فریبا سلیمانی اذعان کرد: با توجه به اینکه قهرمانان دنیا در والیبال نشسته بانوان از آسیا هستند، کار سختی در بازی های پاراآسیای جاکارتا پیش رو داریم و شاید نتوانیم به همین زودی به جایگاه آقایان برسیم. اما با صبر و حوصله و سرمایه گذاری بیشتر و نیز برنامه های منظم استعداد یابی، دست یابی به بهترین جایگاه در بخش بانوان نیز دست یافتنی است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: دهه دوم تیرماه آخرین اردوی تیم ملی که متصل به اعزام نیز هست برگزار می شود و پس از آن به مسابقات جهانی هلند که از ۲۴ تا ۳۱ تیر ماه برپاست، اعزام می شویم.

اسامی دوازده ملی پوش اعزامی به مسابقات جهانی هلند که ترکیب اصلی تیم ملی را نیز تشکیل می دهند به شرح زیر اعلام شده است:

ندا پنجه باشی، معصومه زارعی براتی، زهرا نجاتی عارف، نسرین فرهادی، زینب ملکی دیزیجه، فرزانه حیدری، زهرا دانایی، بتول جعفریان، معصومه شجراتی، فاطمه جهانی، مهری فلاحی دریاکناری، بتول خلیل زاده