درخبرها نیامده بود که:
درخبرها نیامده بود که:

فعالیت های زودرس انتخاباتی کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی در نیشابور آغاز شده است. خبرهای دریافتی خیام نامه حکایت از این دارد که علی رغم فاصله ی زمانی 20 ماهه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه 1398، برخی کاندیداها از هم اکنون با برپایی جلسات منظم و تشکیل اولیه ی اعضای ستاد خود به […]

فعالیت های زودرس انتخاباتی کاندیداهای احتمالی مجلس شورای اسلامی در نیشابور آغاز شده است. خبرهای دریافتی خیام نامه حکایت از این دارد که علی رغم فاصله ی زمانی 20 ماهه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفندماه 1398، برخی کاندیداها از هم اکنون با برپایی جلسات منظم و تشکیل اولیه ی اعضای ستاد خود به صورت غیر رسمی وارد گود انتخابات شده اند. ظاهرا برخی از این کاندیداها از «شکست خوردگان» مطرح و شناخته شده ی انتخابات سال 1394 مجلس هستند که گویا باز تصمیم گرفته اند خود را در معرض رای مردم قرار دهند. گفته می شود برخی حامیان این کاندیداها بعضا از هواداران اصلاح طلبان برای پیوستن! به کمپین انتخاباتی آنان دعوت به عمل آورده اند.

درخبرها نیامده بود که:

فروش فیروزه های چینی در بازار نیشابور قلب فیروزه ی جهان! نیز رونق زیادی یافته است. به نظر می رسد عدم شناخت مردم در غیاب وجود یک تشکل صنفی برای حمایت و سازماندهی فیروزه تراشان از عوامل اصلی رواج فروش فیروزه های تقلبی در بازار نیشابور است. گفتنی  است هر چند «فیروزه» ی نیشابور به دلیل طبیعی بودن و کیفیت مثال زدنی در دنیا بی رقیب است اما در سالیان اخیر با ورود فیروزه های صنعتی آمریکایی، چینی و فیروزه های کم کفیت داخلی، بازار فروش این سنگ قیمتی بی نظیر با مخاطره مواجه شده است.

درخبرها نیامده بود که:

علی رغم آن که فرماندار در زمان معرفی رییس جدید اداره میراث فرهنگی نیشابور در روزهای پایانی اسفند گفته بود که انتصاب اعتمادی را به رسمیت نمی شناسد و این جا به جایی بدون هماهنگی با فرماندار شهرستان و مستقیما از سوی اداره کل میراث انجام گرفته است، اما در آخرین جلسه شورای اداری که خرداد ماه برگزار شد، محمداسماعیل اعتمادی به جلسه دعوت شده و به سایر مسئولان ادارات رسما معارفه شده است.