با بارش 22 میلی متری باران اتفاق افتاد:  تخریب کامل ده منزل مسکونی در شهرنیشابور
  با بارش 22 میلی متری باران اتفاق افتاد:  تخریب کامل ده منزل مسکونی در شهرنیشابور

 در این حوادث تلفات جانی و مصدومیت وجود نداشته است آزاده مهدیار/  بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در عصر روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه، منجر به تخریب صد در صدی ۱۰ منزل مسکونی در محدوده شهری شد. رئیس سازمان هلال احمر در گفتگوی اختصاصی با «خیام نامه» بیان کرد: ۱۰ نقطه از شهر دچار […]

 در این حوادث تلفات جانی و مصدومیت وجود نداشته است

آزاده مهدیار/  بارش شدید باران و جاری شدن سیلاب در عصر روز چهارشنبه 26 اردیبهشت ماه، منجر به تخریب صد در صدی ۱۰ منزل مسکونی در محدوده شهری شد.

رئیس سازمان هلال احمر در گفتگوی اختصاصی با «خیام نامه» بیان کرد: ۱۰ نقطه از شهر دچار آب گرفتگی شدید شده که بیشترین خسارت در پایین پل راه آهن و منطقه رحمت آباد است.

شاه بیگی در مورد میزان خسارات گفت: ۱۰ خانه در منطقه اردسمان تخریب صد در صد شده و از ۴۷ منزل هم تخلیه آب صورت گرفته است.

وی افزود: با توجه به وجود آب فراوان در منازل و ادامه بارش ها، امکان تخریب بیشتر وجود دارد به همین دلیل از ساکنین منازل در معرض تخریب خواستیم خانه های خود را تخلیه کنند و در جا به جایی لوازم منزل شان همراهی شان کردیم.

لازم به ذکر است تخریب منازل مذکور، خوشبختانه هیچ تلفات جانی و مصدومیتی وجود نداشته است.

بارش باران در نیشابور در این ۲۴ ساعت بالای ۲۲ میلیمتر گزارش شده که با فاصله قابل توجه نسبت به سایر نقاط استان، رکوردار اعلام شده است.

در پی این حوادث، حمید گرمابی، نماینده مردم در مجلس، فرمانده انتظامی شهرستان، معاون فرماندار، رئیس سازمان هلال احمر و نمایندگان سایر دستگاه های مربوطه از منطقه اردسمان بازدید داشتند و پیگیر رفع و رجوع مشکلات ایجاد شده برای مردم بودند.